جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

سرقت 14 میلیارد ریال طلا و ارز خارجی از منزلی در روستای بلغان لارستان

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: با تلاش خستگي ناپذير كاركنان انتظامي “كوه‌چنار” ۳ سارق حرفه ای منزل دستگیر و ۱۴ میلیارد ریال اقلام مسروقه نيز کشف شد. به گزارش میلاد…

فرمانده انتظامي استان فارس گفت: با تلاش خستگي ناپذير كاركنان انتظامي “كوه‌چنار” ۳ سارق حرفه ای منزل دستگیر و ۱۴ میلیارد ریال اقلام مسروقه نيز کشف شد.

به گزارش میلاد لارستان سردار “رهام‌بخش حبيبي” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي سرقت مقداري طلا و ارز خارجي در منزلي واقع در روستاي “بلغان” از توابع شهرستان لارستان و فرار متهمان با يك سواري سمند، بلافاصله طرح مهار در محورهاي مواصلاتي استان فارس اجرا شد.

وي افزود: ماموران انتظامي با تلاش همه جانبه و بهره‌گیری از شیوه‌های نوين پليسي مطلع شدند سارقان پس از ارتكاب سرقت در محور “شيراز-كازرون” در حال تردد و قصد خروج از استان فارس دارند.

فرمانده انتظامي استان گفت: موضوع به ماموران انتظامي شهرستان “كوه‌چنار” ابلاغ و سريعا به محور مذكور اعزام و با برپايي تور ايست و بازرسي خودرو سمند متعلق به سارقان را شناسايي و دستور ايست صادر كردند.

سردار “حبيبي” خاطر نشان كرد: راننده بدون توجه به دستور پليس متواري و پس از طي مسافتي تعقيب و گريز ماموران انتظامي موفق شدند خودرو را توقيف و راننده و ۲ سرنشين ديگر را نيز دستگير و به مقر انتظامي انتقال دهند.

اين مقام ارشد انتظامي خاطر نشان كرد: در بازرسي از خودرو سارقان مقادیری اموال مسروقه شامل ۴۱۸ دلار، ۲۱۰ یوآن چین، يك هزار و ۱۷۰ درهم، ۱۵ هزار دینار کویت، ۵ ميليون و ۷۰۰ هزار ريال وجه نقد، ۱۳۲ گرم طلا و جواهرات، ۶ عدد ساعت مچی گران قيمت، ۹ عدد آدکلن خارجی و ۳ دستگاه پاور بانک كشف شد.

وي با اشاره به اينكه متهمان در بازجويي اوليه به سرقت منزل در روستاي “بلغان” از توابع شهرستان لارستان اقرار و پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شدند، تصريح كرد: كارشناسان ارزش اموال مسروقه را ۱۴ ميليارد ريال برآورد كرده‌اند.

فرمانده انتظامي استان فارس از شهروندان خواست ضمن رعايت هشدارهاي پليسي، منزل خود را به سيستم هاي ايمني مجهز کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك قبل از هر اقدامي بلافاصله با مرکز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰تماس حاصل کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۶:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین