جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دعوت اصناف لارستان برای شرکت گسترده در انتخابات

اتاق اصناف لارستان با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام حضور حداکثری اصناف در انتخابات، از همه آحاد مردم جهت شرکت در انتخابات دعوت کرد. به گزارش میلاد لارستان، اتاق اصناف لارستان…

اتاق اصناف لارستان با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام حضور حداکثری اصناف در انتخابات، از همه آحاد مردم جهت شرکت در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش میلاد لارستان، اتاق اصناف لارستان با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام حضور حداکثری اصناف در سیزدهمین دوره  انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر لار، از همه آحاد مردم جهت شرکت در انتخابات دعوت کرد.

در اطلاعیه اتاق اصناف لارستان درخصوص حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا آمده است:

هیأت رئیسه اتاق اصناف لارستان با دعوت از عموم ملت ایران اسلامی و شهروندان عزیز و ولایت مدار لارستان به حضور پر شور در انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا بیان داشتند: در این فضا به همدلی و انسجام ملی نیاز داریم.

امیدواریم که بطلان تخیلات خامی که دشمنان در انصراف ملت از انقلاب داشته اند، بار دیگر ثابت شود. ان شاء الله همه ما در این انتخابات شرکت خواهیم کرد.

اعضای اتاق اصناف لارستان نیز مثل همه مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد و افتخار این را خواهیم داشت که در تجلی این وحدت و انسجام ملی، سهم و نقش کوچکی داشته باشیم.

ارسالی از: روابط عمومی اتاق اصناف لارستان

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۵:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین