یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

امام جمعه لارستان: وظیفه روحانیت در عرصه انتخابات سنگین است

امام جمعه لارستان با بیان سنگین بودن وظیفه روحانیت در عرصه انتخابات که عرصه تقابل جبهه حق با استکبار است گفت: علما و روحانیت در سخت ترین شرایط  از وظیفه خود…

امام جمعه لارستان با بیان سنگین بودن وظیفه روحانیت در عرصه انتخابات که عرصه تقابل جبهه حق با استکبار است گفت: علما و روحانیت در سخت ترین شرایط  از وظیفه خود غافل نشدند، و امروز وظیفه ماست که در این جبهه نیز  همچون سلف صالح از علما مجاهدانه راهبری جامعه را انجام دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمختار موسوی خرّم سومین جلسه هم اندیشی ائمه جماعات مساجد شهر لار طرح اعتلای مساجد، عزت و اقتدار و عظمت جامعه را مرهون مجاهدت های ملت بزرگ ایران به رهبری به حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب دانسته و بیان داشت: ائمه جماعات چراغ های هدایت جامعه هستند که در طول تاریخ همواره هدایت گر جامعه در هر شرایطی بوده و از  وظیفه  راهبری جامعه به سوی اهداف عالی اسلام غافل نبوده و سختی ها و مرارت ها آنان را از انجام وظیفه منصرف نکرده و از جانفشانی در این مسیر دریغ نداشته و شهدای زیادی را تقدیم اسلام نموده و ثابت قدم بوده اند.

وی  تقابل بین جبهه حق و باطل را همیشگی دانسته و گفت: امروز استکبار و در رأس آن آمریکای جنایتکار رهبری جهبه باطل را بر عهده دارد و در مقابل علمدار جبهه حق ایران اسلامی است و علم این رهبری به دوش رهبری نظام اسلامی است و در این مقطع حساس از تاریخ  تقابل جدی و حداکثری میان جبهه حق و باطل ایجاد شده و آثار این ایستادگی توأم با ایثار و اقتدار را در  عرصه های مختلف داخلی و بین المللی مشاهده می کنید که نمونه بارز آن، ایستادگی غرورآمیز حماس قهرمان است که پوزه اسرائیل را به خاک مالیده است.

مسئول رسیدگی به امور مساجد لارستان گفت: امروز تکیه گاه و نقطه اتکاء و امید  مستضعفان ایران اسلامی است و نظام استکباری بدنبال آن است که با تضعیف حضور مردم در انتخابات پشتوانه این نظام را تضعیف نماید و به دنبال آن جهبه حق طلبان را مجبور به تسلیم نماید.

امام جمعه لارستان با بیان سنگین بودن وظیفه روحانیت در عرصه انتخابات که عرصه تقابل جبهه حق با استکبار است بیان داشت: علما و روحانیت در سخت ترین شرایط  از وظیفه خود غافل نشدند، و امروز وظیفه ماست که در این جبهه نیز  همچون سلف صالح از علما مجاهدانه راهبری جامعه را انجام دهیم.

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین گفت:  امروز فقط در مقابل کشور ایران وظیفه نداریم بلکه در مقابل همه فطرت های پاک وظیفه داریم

موسوی خرّم در ادامه با اشاره به موفقیت های انصارالله گفت: امروز دستان  قهرمانان انصارالله یمن  گلوی استکبار را می فشارد. امروز شعار «آمریکا باید از منطقه برود» تبدیل به واقعیت برای  آمریکای تروریست از منطقه شده است. و این به برکت ایستادگی ملت قهرمان و نظام جمهوری اسلامی ایران است و حضور حداکثری در انتخابات تقویت و  ادامه همین مسیر عزت است.

مسئول رسیدگی به امور مساجد بار دیگر با تاکید بر خطیر بودن وظایف روحانیت بیان داشت: وظیفه روحانیت در این برهه زمان بسیار حساس تر وخطیر تر شده است و لازم است ائمه محترم جماعات  چند روز باقی مانده تا انتخابات را سه روز طلایی بدانند و شبانه روز تلاش نمایند و نماز شب خود، جهاد علیه استکبار را دعوت همگانی برای حضور و فعالیت های انتخاباتی بدانند.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین هادیپور مسول عقدتی ناحیه مقاومت لارستان، اخوت مسول کانون های فرهنگی مساجد جنوب استان فارس به بیان دیدگاه ها و نظر خود در مورد انتخابات و طرح اعتلای مساجد پرداختند.

همچنین در این جلسه از کانون های مساجد برتر لارستان که در سطح کشور  حائز رتبه شدند با اهدای هدایا تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است؛ کانون مساجد شهرستان لارستان از جهت کلی حائز رتبه ششم کشور و در بخش سرود حائز مقام اول کشور و جند مقام دیگر شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین