جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

حضور پرشور لارستانی ها در جشن انتخابات

  مردم همیشه در صحنه لارستان از ساعات اولیه رای گیری با حضور در شعب اخذ رای در جشن انتخابات شرکت کردند. به گزارش میلاد لارستان؛ کار رای گیری سیزدهمین…

 

مردم همیشه در صحنه لارستان از ساعات اولیه رای گیری با حضور در شعب اخذ رای در جشن انتخابات شرکت کردند.

به گزارش میلاد لارستان؛ کار رای گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر همزمان با سراسر کشور از ساعت ۷ صبح در نقاط شهری و روستایی لارستان آغاز شده است.

بنا به گفته معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه ۱۳۹ شعبه اخذ رای در کل لارستان آماده برگزاری انتخابات است، گفت: درشهر لار و در تمام بخش‌ها و روستاها  ۱۳۹ شعبه اخذ رای آماده برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستند.

جلیل حسنی با اشاره به اینکه از این تعداد ۱۰۲ شعبه به صورت ثابت و ۳۷ شعبه سیار تعیین شده است، افزود: در مجموع ۴۲ شعبه در شهر لار، ۳۳ شعبه در بخش مرکزی، ۲۱ شعبه در بخش جویم، ۱۵ شعبه در بخش بیرم، ۱۵ شعبه در بخش بنارویه و ۱۳ شعبه در بخش صحرای باغ، کار رای گیری را انجام می دهند.

طبق گزارش میدانی خبرنگار میلاد لارستان، از همان ساعات اولیه رای گیری مردم به تدریج با حضور در شعب اخذ رای، آرا خود را به صندوق انداختند.

نوجوانان دختر و پسر رای اولی لارستانی نیز با حضور در شعبه مدرسه دخترانه شهدای فرهنگی علاوه بر به صندوق انداختن نخستین رای خود، در جشن تکلیف سیاسی شرکت کردند، با تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی عکس یادگاری گرفتند.

آنچه قابل ذکر است؛ گرمای ۴۷ درجه هوا در لارستان در برخی ساعات روز به ویژه در بین ساعات ۱۱ تا ۱۵، باعث کاهش حضور مردم شده و پیش بینی می شود اغلب مردم به ناچار عصر و شب در پای صندوق های رای حضور یابند که به همین دلیل احتمال می رود ساعت اخذ آرا در لارستان پس از مهلت تعیین شده، نیاز به تمدید داشته باشد.

لازم به ذکر است؛ مسئولان ارشد اجرایی، نظارتی و امنیتی لارستان شامل فرماندار ویژه لارستان، امام جمعه لارستان، فرماندهان سپاه و پلیس با حضور میدانی در شعب اخذ آرا روند رای گیری را رصد می کنند.

از شهروندان تقاضا می شود در اسرع وقت آرا خود را به صندوق بیاندازند و کار مشارکت در انتخابات را به منظور جلوگیری از شلوغی شعب، به ساعات عصر و شب موکول نکنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین