شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۸ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

تاکنون تخلف انتخاباتی خاصی در لارستان گزارش نشده است

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون تخلف انتخاباتی خاصی گزارش نشده است، گفت: پیش از آنکه هیأت‌های اجرایی و نظارتی ناظر بر انتخابات باشند، فرهنگ…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون تخلف انتخاباتی خاصی گزارش نشده است، گفت: پیش از آنکه هیأت‌های اجرایی و نظارتی ناظر بر انتخابات باشند، فرهنگ غنی مردم لارستان در رعایت قوانین انتخاباتی تحسین‌برانگیز است و وجود این هیأت‌ها صرفاَ در راستای اعتمادسازی و رعایت قانون است.

جلیل حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان، با بیان اینکه از اسفندماه سال گذشته متناسب با برنامه‌های زمان‌بندی‌شده کار آماده‌سازی مراحل برگزاری انتخابات در لارستان فراهم شده است، اظهار داشت: از صبح امروز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور کار رأی‌گیری از ۷ صبح آغاز شد که غیر از یک وقفه نیم‌ساعته که در کل استان و برخی از استان‌های کشور به وجود آمد، روند رأی‌گیری بسیار مطلوب بوده و آرامش و نظم در شعب اخذ رأی حاکم است.

وی با ابراز خرسندی از مشارکت مردم لارستان در انتخابات، افزود: خوشبختانه تاکنون مشکل خاصی در شعب اخذ رأی وجود نداشته است و با برنامه خوبی که با همکاری آموزش و پرورش لارستان طراحی شده، رأی‌اولی‌ها استقبال خوبی از خود نشان داده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان لارستان با بیان اینکه به جهت گرمی هوا و احتمال افزایش حضور مردم از ساعت ۱۸ به بعد متناسب با میزان جمعیت ظرفیت‌ها را زیاد خواهیم کرد، ادامه داد: سلامت انتخابات بسیار مورد توجه ماست و با عنایت به همه اقدامات انجام شده، هیچگونه خدشه‌ای در رأی مردم به وجود نخواهد آمد و مجریان و ناظران امانت‌دار رأی مردم هستیم.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به اینکه با توجه به نگرانی‌های عمومی درخصوص ویروس کرونا، سعی شده همه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی نیز حفظ شود تا در کنار سلامت انتخابات، سلامت مردم هم مورد توجه قرار گیرد، خاطر نشان کرد: امید می‌رود مشارکت مردم تا ساعات پایانی ادامه داشته باشد و در تعیین سرنوشت خود دخیل باشند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون تخلف انتخاباتی خاصی گزارش نشده است، ادامه داد: پیش از آنکه هیأت‌های اجرایی و نظارتی ناظر بر انتخابات باشند، فرهنگ غنی مردم لارستان در رعایت قوانین انتخاباتی تحسین‌برانگیز است و وجود این هیأت‌ها صرفاَ در راستای اعتمادسازی و رعایت قانون است.

حسنی در لارستان ۵ هزار نفر در زمره عوامل اجرایی و نظارتی و امنیتی انتخابات ۱۴۰۰ فعال هستند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۴:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تاکنون تخلف انتخاباتی خاصی در لارستان گزارش نشده است”

  1. زمانی گفت:

    دارم بنده یکی از کاندیداها بودم که از طرف لیست شورای هماهنگی جوانان لار تهدید به انصراف شدم و عکس های من توسط کاندید های دیگر یا پاره شد یا روی آن عکس خود را چسباندند این عدالت نیست چرا می خواهید شورا رات سیاسی کنید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین