چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

پیام تشکر نماینده مردم و فرماندار ویژه لارستان در جشن انتخابات 1400

نماینده مردم و فرماندار ویژه لارستان در پیام های جداگانه ای با اشاره به حضور مردم شریف منطقه در پای صندوق های رای تلاش خستگی ناپذیر مسئولین در ادامه راه…

نماینده مردم و فرماندار ویژه لارستان در پیام های جداگانه ای با اشاره به حضور مردم شریف منطقه در پای صندوق های رای تلاش خستگی ناپذیر مسئولین در ادامه راه را مورد توجه قرار دادند. به گزارش میلاد لارستان در پیام حسین زاه و حسنی آمده به ترتیب آمده است:

پیام حسین زاده نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

در روز ٢٨ خرداد صحنه دیگری از بزرگی و شرافت مردمِ عزیز ایران اسلامی به نمایش گذاشته شد. از تمام آن کسانی که دیروز و در ساعت‌های مختلف شبانه‌روز و علی‌رغم گله‌مندی‌های بسیار نسبت به وضعیت اقتصادی کشور، پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

حضور شما مردم عزیز و سرافراز ایران اسلامی و به خصوص مردم شریف و نجیب شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در پای صندوق‌های رای مسئولیت مسئولان را در خدمتگزاری و انجام وظایف چند برابر کرد.

از نخستین ساعات رای‌گیری، مردمِ حوزه انتخابیه در شعب اخذ رای حضور داشتند که این حضور در اوج گرما نیز ادامه داشت و تا ساعات پایانی هم مردم همچنان در صف ایستاده بودند. این فداکاری شما فراموش‌ شدنی نیست و دولت آینده این بزرگواری شما را باید با کار و تلاشِ مجاهدانه جبران کند. مجلس نیز در کنار دولتِ جدید، با قدرت بیشتری به خدمت ادامه خواهد داد.

بر خود لازم می‌بینم از تمامی دستگاه‌ها و مسئولان چهار شهرستان حوزه انتخابیه و کلیه افرادی که با عناوین مختلف در برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات مشارکت داشتند، صمیمانه قدردانی و تشکر ‌کنم.

در اینجا جا دارد بنده پیروزی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی را به ایشان و به مردم عزیز منطقه که رای بالایی به ایشان دادند و در برخی بخش‌ها و شهرستان‌ها میزان آرای ایشان حدود ٩٠ درصد بود، تبریک عرض کنم. تک‌ تک آرای شما مردم عزیز باید توسط دولت آینده که ان‌شاالله دولت خدمت‌گزار، جهادی و انقلابی خواهد بود، به خدمت بی‌وقفه و بهبود وضعیت معیشتی و توسعه منطقه جنوب استان فارس تبدیل شود. بنده نیز تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت تا آرای شما مردم عزیز را به رفاه و آسایش تبدیل کنم. در این مسیر از همه عزیزان و سروران مدد می‌جویم و همچون روز اول، از همه می‌خواهم که بیایند و این بار با قدرت و توان بیشتری برای سربلندی منطقه گام برداریم.

خوشبختانه با انتخاب درست و هوشمندانه و معنادار مردم عزیز شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز شاهد شکل‌گیری شوراهایی جوان، کارآمد، باانگیزه و فعال در شهرها و روستاها خواهیم بود.

مردم دیروز کار درست را انجام دادند و ضمن حضور در پای صندوق‌های رای، افرادی را برای ریاست‌جمهوری و شوراها برگزیدند که واقعاً بهترین‌ها و برترین‌ها بودند. اکنون وقت خدمت و تلاش بی‌وقفه است. ما در برابر خون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مردم بزرگ، سربلند و عزیز ایران اسلامی مسئول هستیم.

منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستای حوزه انتخابیه! همه با هم و در کنار یکدیگر باید به مردم عزیز این خطه خدمت کنیم. اکنون وقت خدمت است و نباید فرصت‌ها را از دست بدهیم. توسعه متوازن و همگام منطقه نیازمند تلاش عالمانه، مجاهدانه و انقلابی است.

حسین حسین‌زاده
نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی
٢٩ خرداد ١۴٠٠

 

پیام حسنی فرماندار ویژه لارستان

مردم مومن،شریف و همیشه در صحنه لارستان بزرگ،

سلامتان باد که بار دیگر مردانه قد برافراشتید و با حضور پرشور خود در  عرصه سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، به فرمان رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) لبیک گفته و همدوش با آحاد مردم میهن اسلامی شکوه سربلندی و سرافرازی را در اندیشه جهانیان به تماشا نشاندید.

درود بر شما که با توکل به خدای بزرگ در آزمونی دیگر، مقتدرانه از آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی و تمامیت این مرزوبوم دفاع کردید.

بدون تردید استقلال، عزت، توسعه  وآبادانی کشور مرهون مجاهدت خستگی ناپذیر شما مردان وزنانی است که همراه با مردم جای جای کشور پهناور اسلامی ایران با خلق حماسه سیاسی، زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به تصویر کشیدید و به دشمنان اثبات نمودید که در سخت ترین شرایط نیز مدافع نظام مقدس جمهوری اسلامی و گوش به فرمان رهبر فرزانه اید.

اینجانب ضمن تبریک به رییس جمهور محترم منتخب ملت شریف ایران و همچنین منتخبین عزیز شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای این خطه پهناور، بر خود لازم دانسته تا از شما مردم شریف منطقه لارستان بزرگ، ائمه محترم جمعه و جماعات، دستگاه های اجرایی، اعضای شورای تامین، کاندیداها، نیروهای فداکار امنیتی، نظامی و انتظامی، دستگاه قضایی، نمایندگان فرماندار و اعضاء شعب اخذ رای، اعضاء هیأت های اجرایی، نظارت، بازرسی، ستاد مقابله با کرونا، همکاران خودم در مجموعه فرمانداری و بخشداری ها، اصحاب رسانه، خبرگزاری ها، جراید و دیگر عزیزانی که در خلق این حماسه سیاسی نقش مهمی را ایفا کردند؛ با تمام وجود تقدیر وتشکر نمایم.
امیدوارم در پرتو این حماسه مردمی، زمینه برای تقویت هر چه بیشتر وحدت، همدلی و همگرایی ملی و افزایش روحیه امید، نشاط و سرزندگی در فضای عمومی کشور فراهم آید.

جلیل حسنی
معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۸:۱۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین