سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 26

۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار تکمیل پروژه‌های ناتمام منطقه به کجا رسید؟!

چند ماهی است که از وعده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی در خصوص  اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تکمیل پروژه‌های بزرگ…

چند ماهی است که از وعده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی در خصوص  اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تکمیل پروژه‌های بزرگ و برزمین‌مانده منطقه می گذرد.

به گزارش میلاد لارستان اسفند۹۹ بود که پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم طی خبری که در خروجی کانال ها و پیج اینستاگرامی خود منتشر نمود از

با تلاش‌ها و پیگیری‌های فراوان مهندس حسین‌زاده و مساعدت علوی، وزیر اطلاعات و دکتر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و تخصیص مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان به صورت ویژه و مازاد بر بودجه جهت ساخت و تکمیل پروژه‌های بزرگ در چهار شهرستان حوزه انتخابیه خبر داد.

در این خبر بیان شده بود از چندین ماه پیش و در پی تقاضای مردم شریف و بزرگوار منطقه، مهندس حسین‌زاده خواستار اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار جهت ساخت و تکمیل این پروژه‌ها شده و  در آخرین روزهای سال ۱۳۹۹ و در آستانه تحویل سال نو و اعیاد شعبانیه و پس از پیگیری‌ها، مذاکرات و تماس‌های متعدد، دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه با درخواست مهندس حسین‌زاده موافقت کرد.

حسین زاده در توضیح بیشتر این خبر اظهار داشته بود: علیرغم مخالفت قراوان با تخصیص اعبار مازاد بر بودجه،‌ نامه‌ای خدمت جناب آقای نوبخت نوشتم و از حضرت حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر علوی که انصافاً در این مدت عنایت خاصی به سراسر کشور و توجه ویژه‌ای به منطقه جنوب فارس داشته‌اند و از هیچ‌گونه کمک و همراهی دریغ نکردند، خواستم درخواست موافقت را از ایشان در جلسه هیات دولت کسب کنند که خوشبختانه با مساعدت دکتر علوی، موافقت اولیه آقای نوبخت کسب شد.

وی اظهار داشته بود:  قرار بر این است از هر شهرستان یک پروژه مهم که به سرانجام رسیدن آن اولویت مردم است و مردم عزیز سال‌ها چشم‌انتظار تحقق آن بودند، انتخاب شود و این مبلغ به آن پروژه‌ها اختصاص یابد.

بر همین اساس خبرنگار میلاد لارستان موضوع را از فرمانداری ویژه لارستان جویا شد. مسئولان فرمانداری ویژه لارستان با بیان اینکه تخصیص بخشی از اعتبار مذکور در یکی از پروژه های حوزه لارستان که از سوی نماینده مردم مشخص شده بود طی نامه ای از سازمان برنامه و بودجه فارس مورد درخواست قرار گرفت اظهار داشتند: تاکنون پاسخی به نامه ارائه نشده است.

همچنین میلاد لارستان در پیگیری مجدد از دفتر مهندس حسین زاده نیز موضوع را جویا شد ولی به گفته مسئولان دفتر نماینده تاکنون موافقت مذکور از سوی جناب نوبخت گویا به تامین اعتبار و سپس تخصیص نرسیده است.

لازم است طی ۴۵ روز باقیمانده تا پایان دولت،‌ مهندس حسین زاده نماینده محترم مردم بار دیگر موضوع را از رئیس سازمان برنامه و بودجه جویا شوند تا اگر مقرر است ردیفی ویژه غیر از بودجه سنواتی به موضوع تعلق گیرد،‌ این امر در دستور کار قرار گیرد. بدیهی است تنها شخص رئیس سازمان در این خصوص می تواند دستور دهد

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۸:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار تکمیل پروژه‌های ناتمام منطقه به کجا رسید؟!”

  1. لارستانی. کارمند. بهداشت. ودرمان گفت:

    این دولت درحال رفتن است دیگه به وعده های سرخرمن جواب نمی دهد خدا پدر نماینده بیامرزد با این درخواستها

  2. معلم خوری گفت:

    خدا پدرتان را بیامرزد بودجه رسمی و تصویب شده پولش را نمی دهند تا چه رسد به قول‌ها ووعده های این چنانی

  3. خطاب. به پسر همسایه گفت:

    با سلام. خوش خیال نباش که به این سادگی پول نمی دهند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین