پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 6 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

دستگیری ۱۲۹ نفر از اعضای شوراها و شهرداری‌های استان فارس

رئیس کل دادگستری استان فارس جزئیات تخلفات و دستگیری‌های شهرداری‌ها و شوراها در دوره گذشته در استان فارس را تشریح کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس،…

رئیس کل دادگستری استان فارس جزئیات تخلفات و دستگیری‌های شهرداری‌ها و شوراها در دوره گذشته در استان فارس را تشریح کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم موسوی در حاشیه نشست خبری به مناسبت هفته قوه قضائیه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که یکی از مهم ترین سوالات پیرامون تخلفات و دستگیری‌های شوراها و شهرداری‌ها در سال گذشته بود.

وی در پاسخ به این سوال اظهار داشت: در مجموع در دوره گذشته ۱۲۹ نفر در کل استان در ارتباط با شهرداری‌ها و بخشداری‌ها تحت تعقیب دادگستری قرار گرفتند و در ۴ سال گذشته در حوزه شهرداری‌ها تخلفات زیاد داشتیم که امیدواریم شوراهای جدید افراد پاکدست را برای این سمت انتخاب کنند.

رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به جزئیات این دستگیری‌ها افزود: شیراز ۲ نفر، جهرم ۱۸ نفر، مرودشت ۲۹ نفر، صدرا ۲۶ نفر، لارستان یک نفر، آباده ۱۰ نفر، زرقان ۳ نفر و مرودشت ۳۳ نفر بودند همچنین تعدادی نیز در بخش‌ها و سازمان همیاری‌های شهرداری بوده است.

وی با بیان اینکه دادگستری در برخورد با متخلفان قاطع است و با هیچ زد و بندی کنار نمی‌آید گفت: هیچ اغماضی درباره تخلفات صورت نگرفته و نمی‌گیرد.

موسوی همچنین درباره آزادی خبرنگاران در اطلاع‌رسانی اخبار گفت: برای هیچ خبرنگار و روزنامه‌نگاری در ۲ سال گذشته پرونده‌ای تشکیل نشده است و آزاد هستند.

وی درباره پرونده‌های مفاسد اقتصادی در استان فارس نیز افزود: ۲۳ مورد مفاسد اقتصادی بوده که منجر به صدور حکم شده و در دیگر موارد منعی برای ورود خبرنگاران نیست اما پرونده مفاسد کلان که در دادگاه‌های ویژه تشکیل می‌شود، کم شده است.

رئیس کل دادگستری استان فارس همچنین درباره رفع تملک واحدهای تولیدی افزود: سال گذشته ۵۲ واحد در تملک بانک‌ها بود که به ۲۲ واحد رسیده که همین تعداد نیز کارشان تعطیل نشده که با همکاری بازرسی رفع تملک می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۷:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین