جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

استانداری فارس: تعطیلی پنجشنبه‌های ادارات از ۱۷ تیر اعمال می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: با توجه به کمبود برق و ضرورت تأمین برق مورد نیاز، از ۱۷ تیرماه جاری، ادارات و سازمان‌های دولتی استان در روزهای…

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس گفت: با توجه به کمبود برق و ضرورت تأمین برق مورد نیاز، از ۱۷ تیرماه جاری، ادارات و سازمان‌های دولتی استان در روزهای پنجشنبه هر هفته تا پایان مردادماه ۱۴۰۰ تعطیل خواهند بود.

به گزارش میلاد لارستان، عبدالرضا قاسمپور در نشست مجازی با خبرنگاران تاکید کرد: این اقدام با استناد به مصوبه هیات وزیران صورت می‌گیرد.

معاون استاندار فارس همچنین گفت: تا پایان مردادماه، ساعات کاری تمامی ادارات، بانک‌ها، شهرداری‌ها و. سایر موسسات عمومی غیردولتی در استان فارس در طول ایام هفته از هفت صبح شروع می‌شود و تا ۱۳ خاتمه می‌یابد.
قاسمپور ادامه داد: این مصوبه از فردا پنجشنبه هفدهم مردادماه در سطح استان به اجرا در خواهد آمد و تمامی دستگاه‌های اجرایی ملزم به رعایت آن هستند.

هیات وزیران چهارشنبه ۱۶ تیرماه تصویب کرد: با توجه به کمبود برق در هفته جاری و ضرورت تأمین برق مورد نیاز بخش‌های ضروری کشور از جمله بخش خانگی، ادارات و سازمان های دولتی در تهران و سراسر کشور تا پایان مرداد ماه، در روزهای پنجشنبه تعطیل خواهند بود.

پیش از این ساعات کار ادارات دولتی، نهادها و موسسه‌های عمومی در ۱۹ شهرستان این استان از ۱۲ تیرماه تا آخر مرداد ۱۴۰۰ از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه (شنبه تا چهارشنبه) و ۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه (پنجشنبه‌ها) اعلام شده بود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین