پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 26

ساخت آبشخور پرندگان توسط فعالان محیط زیست روستای “دهفیش”

فعالان محیط زیست روستای دهفیش در منطقه کنارستان برای پرندگان آبشخور ساختند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از کانال خبری بنارویه، از شکارچیان و صیادان خواهشمندیم در منطقه و…

فعالان محیط زیست روستای دهفیش در منطقه کنارستان برای پرندگان آبشخور ساختند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از کانال خبری بنارویه، از شکارچیان و صیادان خواهشمندیم در منطقه و محدوده محافظت شده کنارستان روستای دهفیش تا محدوده معروف به فل که متعلق به کشاورزان دهفیشی است، هیچ گونه شکاری انجام ندهند.

بنا به تمهیدات و تصمیماتی که با نظر مستقیم سازمان محیط زیست اندیشیده شده است این محدوده جزو محدوده شکار ممنوع و حفاظت شده است و هرگونه شکار غیرقانونی و غیر متعارف در این منطقه ممنوع و با خاطیان برخورد می شود.

افرادیکه اقدام به شکار با هرگونه اسلحه با تفنگ بادی یا سوزنی یا هرگونه سلاح گرم و سرد و غیره می کنند، مجرم شناخته شده و طبق قانون مصوب شورای عالی محیط زیست با آنان برخورد قانونی خواهد شد.

شکار و صید در مناطق‌ حفاظت‌ شده‌ و پناهگاههای‌ حیات‌ وحش‌ بدون‌ تحصیل‌ پروانه‌ ویژه‌ صید غیرمجاز شناخته شده وجدای از ضربه سنگین به محیط زیست نوعی نسل کشی  و خسارات جبران ناپذیر و انقراض نسل کبک، تیهو، بلدرچین و… بدنبال خواهد داشت.

با همت جوانان روستاو دوستداران طبیعت اقدام به ساخت چندین آبشخور در این محدوده کرده اند و لازم است دامداران از آبشخور حیوانات و پرندگان وحشی جهت سیراب کردن احشام و چهارپایان خود خودداری کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین