شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

طرح 2000میلیارد تومانی انتقال آب دریا به لامرد آغاز شد

همان گونه که در خبرها وعده داده شده بود امروز ۲۶ تیرماه اجرای طرح بزرگ و ۲هزار میلیارد تومانی انتقال آب دریا به لامرد آغاز شد. به گزارش میلادلارستان به نقل…

همان گونه که در خبرها وعده داده شده بود امروز ۲۶ تیرماه اجرای طرح بزرگ و ۲هزار میلیارد تومانی انتقال آب دریا به لامرد آغاز شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی نماینده لامرد و مهر، عملیات لوله‌گذاری و احداث آب‌شیرین‌کن طرح مهم انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس صبح امروز با حضور معاون وزیر صنعت و رئیس هیأت عامل ایمیدرو، استاندار فارس، دکتر موسوی نماینده لامرد و تعدادی دیگر از نمایندگان فارس در مجلس، اعضای شورای راهبردی انتقال اب خلیج فارس به استان و سایر مقامات ملی و استانی برگزار شد.

این طرح که در سال ۹۷ و با حضور سه وزیر اطلاعات، نیرو و صمت کلنگ زنی شده بود و قرار بود دوساله به اتمام برسد، امروز مجددا با عملیات لوله گذاری و تاسیسات از سر گرفته شد.

این طرح عظیم با سرمایه‌گذاری قریب به ۲ هزار میلیارد تومانی شرکت فراآبرسان طی مدت ۲ سال انجام خواهد شد و اکنون در چهار جبهه شامل «احداث تأسیسات آب‌شیرین‌کن در کنار دریا»، «عملیات ترانشه‌برداری و خاک‌برداری خط انتقال»، «عملیات حفر کانال» و همچنین «تولید، انتقال و لوله‌گذاری» فعال است.

گفتنی است قرارداد خرید تضمینی آب از سوی شرکت «ایمیدرو» نیز در این طرح بزرگ به امضا رسیده است وطبق اعلام مدیران پروژه  این طرح طی دو سال آینده به بهره‌برداری رسیده و مردم جنوب فارس و سپس تمام استان فارس، از آن منتفع می شوند.

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۶:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین