جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

اعزام تیم فوتسال بانوان بنارویه به مسابقات استان فارس

نی‌ریز، در روزهای سوم تا هفتم مرداد جاری میزبان مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان قهرمانی استان فارس است. به گزارش میلاد لارستان، مجتمع ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در…

نی‌ریز، در روزهای سوم تا هفتم مرداد جاری میزبان مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان قهرمانی استان فارس است.

به گزارش میلاد لارستان، مجتمع ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز در روزهای سوم تا هفتم مرداد جاری میزبان مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان قهرمانی استان فارس است و در این دوره از مسابقات ۹ تیم به رقابت می‌پردازند.

در مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان قهرمانی استان فارس ۱۰۸ بانوی فوتسالیست از شهرستان‌های استان فارس به‌همراه ۱۸ سرپرست و مربی شرکت دارند و مسابقات در دور مقدماتی به‌صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.

در آیین قرعه‌کشی مسابقات که با حضور مربیان و سرپرستان تیم‌های شرکت‌کننده برگزار شد، علاوه‌بر تشریح قوانین مسابقات، تیم‌ها در دو گروه الف و ب جای گرفتند. در گروه الف این مسابقات تیم‌های ارم شیراز، ماهور نی‌ریز، عدالت عمران نورآباد، کارو تک شیراز، پرسپولیس مرودشت و در گروه ب نیز تیم‌های بنارویه، استقلال شیراز، ستارگان پردیس کازرون و سبحان شیراز حضور دارند.

این مسابقات در مرحله مقدماتی به‌صورت گروهی و در مرحله بعد به‌صورت تک‌حذفی برگزار می‌شود. تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله حذفی راه می‌یابند که در این مرحله نیز تیم اول گروه الف با تیم دوم گروه ب و تیم اول گروه ب با تیم دوم گروه الف دیدار می‌کنند.

تیم‌های برنده مرحله حذفی دیدار پایانی و تیم‌های بازنده مرحله حذفی نیز دیدار رده‌بندی را برگزار خواهند کرد.

مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات روز پنجشنبه هفتم مرداد ۱۴۰۰ پس از برگزاری دیدار نهایی همراه با اهدای جام مسابقات به تیم برتر و با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی‌ریز برگزار خواهد شد.

قهرمان این دوره از مسابقات به مسابقات قهرمانی کشوری راه خواهد یافت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۵:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین