یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۸ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دیدگاه مدیرکل دادگستری فارس درخصوص استقرار دادگاه تجدیدنظر و دارالترجمه در لارستان

خبرنگار میلاد لارستان دیدگاه رئیس‌کل دادگستری استان فارس درخصوص استقرار دادگاه تجدیدنظر و دارالترجمه در لارستان را جویا شد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدکاظم موسوی در حاشیه برگزاری آئین تودیع و معارفه روسای…

خبرنگار میلاد لارستان دیدگاه رئیس‌کل دادگستری استان فارس درخصوص استقرار دادگاه تجدیدنظر و دارالترجمه در لارستان را جویا شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدکاظم موسوی در حاشیه برگزاری آئین تودیع و معارفه روسای دادگستری لارستان در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان درخصوص تحقق وعده استقرار دادگاه تجدیدنظر در لارستان، اظهار داشت: اکنون در مرکز استان فارس شعبه دادگاه تجدیدنظر وجود دارد و برای راه‌اندازی آن در شهرستان‌ها پیگیر هستیم.

وی با اشاره به اینکه در سایر استان‌های با وضعیت مشابه استان فارس قرار است دادگاه تجدیدنظر در شهرستان‌ها نیز فعال شود، افزود: این موضوع در حال پیگیری است و امیدواریم در لارستان به زودی شاهد این اتفاق باشیم.

مدیرکل دادگستری استان فارس درباره ایجاد و صدور مجوز راه‌اندازی دفتر دارالترجمه در لارستان، تصریح کرد: برای ایجاد دارالترجمه اگر شرایط فراهم باشد، هیچ ایرادی برای راه‌اندازی آن در لارستان نداریم.

این مسئول با اشاره به اینکه طی مدت گذشته، ۸ دارالترجمه در استان فارس راه‌اندازی شده است، اضافه کرد: اگر این مهم نیاز باشد و با دادگستری کل مکاتبه شود، ما این کار را انجام خواهیم داد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “دیدگاه مدیرکل دادگستری فارس درخصوص استقرار دادگاه تجدیدنظر و دارالترجمه در لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    این شرلیط چیست؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین