پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 49

راه‌اندازی رشته‌های جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان

  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: ۶ رشته کاربردی و پرطرفدار به رشته‌های مجموعه علمی آموزشی این دانشگاه اضافه شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری…

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: ۶ رشته کاربردی و پرطرفدار به رشته‌های مجموعه علمی آموزشی این دانشگاه اضافه شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری آنا، مهدی زارع در حاشیه بازدید از امکانات و آزمایشگاه‌های تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان اظهار کرد: بر اساس سند آمایش رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی و پیگیرهای انجام شده، مجوز برخی از رشته‌های پرمخاطب به واحد لارستان داده شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان ادامه داد: راهبرد امروز دانشگاه آزاد اسلامی، راهبرد مسئله‌محور و نیازمحور در سایه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بوده و دستیابی به این امر مهم در شهرستان با ایجاد اتاق‌های فکر متشکل از استادان و متخصصان امر در این واحد دانشگاهی برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

زارع با تأکید بر زیرساخت‌ها و امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان گفت: بحمدالله از مهر سال جاری، این واحد دانشگاهی پذیرای دانشجویان و علاقه‌مندان در رشته‌های تربیت‌معلم علوم‌تجربی، مربی‌بهداشت مدارس، فیلم‌سازی(‌کمک کارگردانی)، نقاشی، جوشکاری و کاردانی فنی مکانیک است که با اضافه شدن این رشته‌های جدید برخی از نیازهای آموزشی جوانان شهرستان برطرف شده و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به سایت آزمون به انتخاب این رشته‌ها و سایر رشته‌های دانشگاه مبادرت ورزند.

وی با تشکر از مجموعه پویا و موفق سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان اظهار کرد: با توجه به ساختار سازمانی، مجموعه سما در هفته‌های آتی به عنوان یکی از دانشکده‌های این واحد دانشگاهی، تمام امکانات و تجهیزات خود را در اختیار پژوهشگران، استادان و دانشجویان دیگر دانشکده‌ها و رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان قرار می‌دهد.

این مقام مسئول با تأکید بر مراکز تابعه دانشگاه آزاد اسلامی لارستان بیان کرد: از مهر امسال برخی از رشته‌های جدید به این مراکز تخصیص داده شده است که امیدواریم مورد توجه مخاطبان و داوطلبان در شهرستان‌های خنج، گراش و اوز قرار بگیرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۳:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “راه‌اندازی رشته‌های جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    خداقوت

  2. ناشناس گفت:

    سلام روزتان مبارک احسنت به دانشگاه ازاد ولی دانشکده علوم پزشکی لارستان که معاونش خانم کشتکاران قول هشت تا رشته را داده بود کجاست عجب شوو تبلیغاتی راه انداخت اون زمان که خبرش را زدین خوب الآن پیگیر باشید وگرنه نقش خبرنگار ی به جارچی تبدیل میشه

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین