شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 44 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

آمادگی هیئات مذهبی لارستان برای برگزاری مراسم محرم با رعایت پروتکل بهداشتی

هیئات مذهبی لارستان با صدور بیانیه‌ای آمادگی خود را جهت برگزار باشکوه مراسم‌های ماه محرم و صفر با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی اعلام کردند. به گزارش میلاد لارستان، هیئات مذهبی…

هیئات مذهبی لارستان با صدور بیانیه‌ای آمادگی خود را جهت برگزار باشکوه مراسم‌های ماه محرم و صفر با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی اعلام کردند.

به گزارش میلاد لارستان، هیئات مذهبی لارستان با صدور بیانیه‌ای آمادگی خود را جهت برگزار باشکوه مراسم‌های ماه محرم و صفر با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی اعلام کردند. در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلم) ان الحسین مصباح الهدى و سفینه النجاه؛ به درستى که حسین (علیه السلام) کلیدشش هدایت و کشتى نجات است» (سفینة البحار، ج ۱، ص ۲۵۷)

محرم رستاخیز جهانی آزادی خواهان و عدالت طلبان عالم است “پس از گذشت اعصار و قرون هنوز صدای هل من ناصر ینصرنی سرور آزادگان جهان در دهلیز زمان به گوش میرسد که همه حق طلبان عالم را به آزادگی و حق طلبی فرا میخواند. حماسه شورآفرین هیئات مذهبی؛ وعاظ، مداحان و خادمان هیئات در محرم سال قبل که با التزام و رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی همراه شد الگویی کامل و ماندگار را برجای گذاشت که تحسین رهبر فرزانه انقلاب و رضایت همه متولیان و دست اندرکاران امور را به همراه داشت.

اینک در آستانه فرارسیدن محرم ۱۴۰۰ ودغدغه خادمان هیئات مذهبی برای برگزاری باشکوه مجالس عزای حسینی ، هئیات مذهبی شهر لار با بررسی تجربیات سال های گذشته با تبعیت از ستاد مبارزه با کرونا شهرستان با اتخاذ تدابیر سختگیرانه ی بهداشتی طبق دستورالعمل ها با نیت حفظ سلامت مردم مراسم سرور و سالار شهیدان را مهیا نموده اند.
و در ضمن کلیه ی خادمین حسینی در راستای تقویت کادر درمان و پیگشیری از شیوع کرونا آمادگی خود را در خصوص تامین نیروهای داوطلب و جهادی در راستای تسریع امر واکسیناسیون عمومی، در اختیار قرار دادن نیروهای داوطلب جهت کمک به کادر درمان ، نیروهای داوطلب جهت تغسیل اموات کرونایی و تهیه ی مایحتاج درمانی آسیب دیدگان کرونا با هدایت نذورات مردمی به انجام برسانند.

امیدواریم که این خادمی‌ها موجبات رضایت قلب نازنین حضرت، ولی عصر ارواحنا فداه را فراهم سازد.

قطعا مسئولان امر با درک صحیح از اثر دعا و توسل در سلامت و عافیت جامعه دینی و همچنین اذعان به رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی توسط قشر مذهبی خود نیز سهم بسزایی در برپایی باشکوه مراسمات محرم خواهند داشت و امید است مردم حسینی و ولایت مدار لارستان با رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی بتوانند حضور بزرگ خود در محرم و صفر را به عرصه ظهور نشان دهند

در انتها، هیئات مذهبی شهر لار اعلام میدارند که برای تسریع واکسیناسیون شهر لار و حومه آماده بهره گیری از ظرفیت هیات‌ یاد شده و خدمت به مردم عزیز بوده تا با آرامش بیشتری در محرم و صفر به سوگواری و عزاداری بپردازند..

هیئت زینبیون لارستان
هیئت رایت المهدی
هیئت رزمندگان لارستان
هیئت رزمندگان لطیفی
هیئت سدره المنتهی
هیئت محبان الحسین
هیئت فدائیان ام الحسین
هیئت الرضا
هیئت چهارده معصوم

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۶:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین