پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 24

تا پایان روز ۲۵ مردادماه ۱۴۰۰ تعداد 70 هزار دوز واکسن تزریق شده است

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: تا پایان روز ۲۵ مردادماه ۱۴۰۰ تعداد ۶۹ هزار و ۷۵۵ دوز واکسن در لارستان، خنج و اوز تزریق شده است. به گزارش…

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: تا پایان روز ۲۵ مردادماه ۱۴۰۰ تعداد ۶۹ هزار و ۷۵۵ دوز واکسن در لارستان، خنج و اوز تزریق شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان دکتر وحید یگانه با اشاره به این که تا مورخ ۲۵ مردادماه ۱۴۰۰ تعداد ۷۸ هزار و ۸۳۰ عدد انواع مختلف واکسن را از وزارت بهداشت دریافت کردیم اظهارداشت: تعداد تزریق های صورت گرفته تا دیروز ۶۹ هزار و ۷۵۵ واکسن بوده و موجودی باقی مانده دانشکده ۹۰۷۵ دوز واکسن است.

این مسئول تصریح کرد: تاکنون ۵۰ هزار و ۱۹۵ دوز واکسن سینوفارم دریافت کرده‌ایم که ۶۲۸ دوز باقی مانده و طبق آمار مراکز واکسیناسیون این تعداد تا پایان وقت اداری امروز به پایان خواهد رسید.

معاون بهداشت دانشکده ادامه داد: از مجموع ۱۸ هزار و ۵۵۰ دوز واکسن آسترازنکای دریافتی ۱۰ هزار و ۱۰۳ عدد تزریق انجام شده و موجودی ما ۸ هزار و ۴۴۷ دوز است لذا باید اضافه کنم که این تعداد واکسن جهت تزریق دوز دوم دریافت کنندگان دوره اول واکسن آسترازنکا و مسافرین کویت ذخیره شده است.

وی گفت: تعداد ۶۸۵۰ دوز واکسن برکت، ۲۸۳۵ دوز واکسن اسپوتنیک دوز اول و دوم و ۴۰۰ دوز واکسن بهارات را نیز دریافت کردیم که تمامی آنها به جامعه هدف تزریق شده است.

دکتر یگانه در پایان با اشاره به اینکه آمار حاکی از آن است که با دریافت واکسن از وزارت تزریق واکسن هم افزایش داشته و واکسیناسیون سرعت گرفته است اظهار داشت : با مجوز هیئت رئیسه دانشکده برخی از مشاغل حساس و پرخطر را زودتر از دیگر شهرستان‌ها واکسینه کرده ایم و امیدواریم با سرعت گرفتن توزیع واکسن در کشور شهروندان را لارستانی را زودتر واکسینه کنیم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین