شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

۱۱ سری جهیزیه در بین نوعروسان لارستانی توزیع شد

جانشین فرمانده سپاه ناحیه لارستان توزیع ۱۱ سری جهیزیه در بین نوعروسان لارستانی به همت بسیج سازندگی سپاه لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان؛ سرگرد پاسدار هاشم پیش بین،…

جانشین فرمانده سپاه ناحیه لارستان توزیع ۱۱ سری جهیزیه در بین نوعروسان لارستانی به همت بسیج سازندگی سپاه لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان؛ سرگرد پاسدار هاشم پیش بین، در آیین اهدای ۱۱ سری جهیزیه به زوج‌های جوان لارستانی گفت: یکی از برنامه های سپاه در عمل به منویات مقام معظم رهبری، تلاش در جهت ترویج ازدواج آسان و کم کردن هزینه های زندگی برای زوج های جوان است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه لارستان اظهار داشت: در همین رابطه و در هشتمین مرحله از طرح ازدواج آسانِ سپاه ناحیه لارستان، ۱۱ سری جهیزیه به ارزش ۲ میلیارد و ششصد میلیون ریال که از طرف قرارگاه محرومیت زدایی احمدبن موسی(ع) سپاه فجر فارس تهیه شده بود، امروز و به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه لارستان در اختیار ۱۱ زوج جوان لارستانی قرار گرفت.

وی افزود: این جهیزیه ها در راستای حمایت از تولید داخلی و رونق اشتغال ،از کالاهای ایرانی انتخاب شده و شامل اقلامی همچون تلویزیون، یخچال فریزر، لباسشویی، جاروبرقی، فرش، پتو، اتو بخار، چرخ خیاطی، بخاری گازی، اجاق گاز ،چرخ گوشت،آبمیوه گیری و لوازم آشپزخانه می باشد.

سرگرد پیش بین در پایان تصریح کرد: تمامی اقلام به قیمت خط تولید  کارخانه و با کم ترین مبلغ در اختیار ۱۱ نوعروس لارستانی قرار گرفت که برای هر سری جهیزیه علاوه بر تخفیف در نظر گرفته شده ،مبلغ ۲۰ میلیون ریال نیز هدیه از طرف مقام معظم رهبری تعلق گرفت و مابقی آن را خودِ زوجین پرداخت کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۳:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین