سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

اخذ موافقت اصولی جهت مرکز رشد فناوری سلامت دانشکده علوم پزشکی لارستان

معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی لارستان از اخذ موافقت اصولی جهت مرکز رشد فناوری سلامت دانشکده علوم پزشکی لارستان خبر داد و گفت: طی بازدید بازرسان وزارت بهداشت شاهد بازخورد…

معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی لارستان از اخذ موافقت اصولی جهت مرکز رشد فناوری سلامت دانشکده علوم پزشکی لارستان خبر داد و گفت: طی بازدید بازرسان وزارت بهداشت شاهد بازخورد بسیار خوبی بوده ایم و در تهران از این موضوع دفاع شد و پیشنهاد شد تا لارستان با توجه به ظرفیت های خود به قطب صادرات محصولات حوزه سلامت تبدیل شود.

به گزارش میلاد لارستان، دکتر زهرا کشتکاران در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن کنفرانس کلینک تخصصی هاشمی‌زاده بیمارستان امام رضا(ع) شهر لار برگزار شد با بیان اینکه در امور آموزشی دانشکده علوم پزشکی لارستان با توجه به شرایط پاندومی کرونا خوشبختانه تمامی زیرساخت های آموزشی و ارزیابی بصورت آنلاین و آفلاین در دانشکده فراهم شده است و دانشجویان و اساتید از آن بهره می برند، اظهار داشت: در تیرماه ۱۴۰۰ فارغ التحصیلی رشته های مجتمع را داشته ایم که فرآیند فارغ التحصیلی نیز بصورت مجازی صورت پذیرفت.

وی با اشاره به اینکه بدلیل فوریت و شرایط موجود کار فارغ التحصیل کردن دانشجویان با سرعت بالائی صورت گرفت تا این دانشجویان جهت کارورزی به کمک بیمارستان ها بیایند، افزود: دومین بار آزمون ارشد علوم پزشکی را در شهرستان لارستان برگزار کردیم تا متقاضیان به شهرهای دیگر نروند که در این آزمون ۲۴۸ داوطلب در ۳۰ رشته به رقابت پرداختند.

معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی لارستان با اذعان به اینکه طی ۵ ماه گذشته ۷ دوره بازآزموزی جهت پرستاران و پزشکان برگزار کرده ایم تا دانش این افراد بروز شود، تصریح کرد: در این ۷ دوره از بسیاری از اساتید سطح اول کشور استفاده شد تا پزشکان و پرستاران دانش بروز را از این اساتید کسب کنند.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه طی یکسال گذشته تعداد ۷ عضو هیئت علمی پیمانی را جذب کرده ایم و تعداد اعضای هیئت علمی ما به ۳۲ نفر رسیده است، خاطر نشان کرد: در سال جاری نیز در فراخوان هجدهم به دنبال جذب ۶ عضو هیئت علمی هستیم که بزودی مصاحبه افراد آغاز خواهد شد.

کشتکاران با اشاره به اینکه دارای ۳ بورسیه عضو هیئت علمی و ۱ نفر انتقالی عضو هیئت علمی برای دانشکده اوز هستیم که امیدواریم بزودی این افراد نیز بعنوان عضو هیئت علمی وارد معاونت آموزشی شوند، یادآور شد: در بحث مرکز مهارتی حرفه ای که از سال ۹۸ مصوبه تاسیس آن گرفته شده و در استان دومین دانشکده هستیم که این مرکز را داریم سه دوره برای ۱۰۰ پرستار و ۱۴ متخصص برگزار کرده ایم و افرادی که در این دوره ها قبول می شوند گواهینامه ملی از مرکز مهارت ملی وزارت بهداشت دریافت خواهند کرد.

وی همچنین از اخذ موافقت اصولی جهت مرکز رشد فناوری سلامت دانشکده علوم پزشکی لارستان خبر داد و عنوان کرد: طی بازدید بازرسان وزارت بهداشت شاهد بازخورد بسیار خوبی بوده ایم و در تهران از این موضوع دفاع شد و پیشنهاد شد تا لارستان با توجه به ظرفیت های خود به قطب صادرات محصولات حوزه سلامت تبدیل شود.

معاون آموزشی دانشکده علوم پزشکی لارستان با تأکید بر اینکه در حوزه فرهنگی و دانشجوئی با هزینه های دولتی فضاهای فرهنگی و خوابگاه ها را تکمیل شده است، تصریح کرد: دبیر شورای صنفی ما در بحث وزارتی واقعا فعال بوده و توانسته بودجه ها و امکانات خوبی را برای دانشکدده جذب کند.

وی به واکسینه شدن ۴۹۳ نفر از ۴۵۳ دانشجوی دانشکده علوم پزشکی لارستان در برابر کرونا اشاره کرد و افزود: تعداد ۲۱۵ نفر از دانشجویان حوزه درمان دانشگاه آزاد اسلامی لارستان واکسینه شده اند که با پرسنل و اساتید مرتبط با آنان این عدد به ۳۶۰ نفر می رسد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۹:۲۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اخذ موافقت اصولی جهت مرکز رشد فناوری سلامت دانشکده علوم پزشکی لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    راه اندازی دانشکده خنج چرا به تاخیر افتاده است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین