جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۰ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

 ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی لار به بهره برداری رسید

  در هفتمین روز از هفته دولت ۱۰ طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی با حضور فرماندار ویژه لارستان و مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان فارس و معاون…

 

در هفتمین روز از هفته دولت ۱۰ طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی با حضور فرماندار ویژه لارستان و مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان فارس و معاون اداره کل حمل و نقل جاده ای استان فارس در لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در آخرین روز از هفته دولت،۱۰ طرح عمرانی، تولیدی و خدماتی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، مهندس بنی کریمی مدیر عامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان، مهندس مسعودی معاون اداره کل حمل و نقل جاده‌ای فارس، احمد دلاور معاون عمرانی فرمانداری، سرپرست شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر لار و جمعی از مسئولین شهرستان، ۱۰ طرح عمرانی، تولیدی، زیربنایی و خدماتی با اعتباری افزون بر ۲۶۰ میلیارد ریال در لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرماندار ابتدا ۷ طرح عمرانی شهرداری لار را افتتاح کرد.

این طرح‌ها شامل محوطه سازی، نورپردازی و فضای سبز پارک ایثار واقع در محوطه جلوی سپاه به مساحت ۴ هزار مترمربع، زیرسازی و آسفالت معابر سطح شهر، اجرای سیل‌بند رودخانه ندا به طول ۶۵۰ متر، اجرای کانیوا، جدول کشی و اصلاح مهندسی، فاز دوم محوطه سازی مقبره شهدای گمنام به متراژ ۱۴۲۵ مترمربع و دیواره سیل بند کوچه شهید فرخاری به طول ۴۶ متر بود.

برای اجرای این طرح ها ۳۹ میلیارد ریال هزینه شده است.

جلیل حسنی سپس به شهرک‌صنعتی شهر لار رفت و یک واحد سردخانه دو جداره ذخیره‌سازی مواد غذایی آقای حسین نجف پناه را افتتاح کرد.

این سردخانه ۱۵۰۰ تنی با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی احداث و زمینه اشتغال ۵ نفر را فراهم کرده  است.

فرماندار ویژه لارستان به همراه دیگر مسئولین، سپس واحد تولیدی و بسته بندی مواد غذایی اسماعیل سحرخیز در همین شهرک صنعتی لار افتتاح کردند.

این طرح در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع با زیربنای ۱۱۰۰ متر مربع در شهرک صنعتی لار احداث شده است و کار بسته بندی انواع غذاهای آماده و نیمه آماده، سبزیجات و صیفی جات خشک و تازه و منجمد، خشکبار، برنج، زعفران، قند و شکر، داروهای گیاهی و غیره انجام می دهد.

ظرفیت تولید سالیانه این واحد تولیدی ۱۱۰۰ تن در سال و زمینه اشتغال ۱۷ نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است.

برای اجرای این پروژه افزون بر ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

در پایان مجتمع خدمات رفاهی و جایگاه سوخت برادران برکند هم به بهره برداری رسید.

این مجتمع که در محور لار-جهرم، کنار معاینه فنی در پشته سنگر شهر لار قرار دارد، در زمینی به مساحت ۱۵هزار مترمربع با زیربنای ۱۸۱۰ مترمربع با اعتباری افزون بر ۱۵۰ میلیارد ریال احداث شده است.

این مجتمع شامل جایگاه سوخت با ۲۰ نازل سوخت بنزین، نفت گاز و بنزین سوپر،کبابی، تعمیرگاه، سوپرمارکت، مسجد، سرویس بهداشتی، رستوران، اتاق مادر و کودک و غیره می باشد و برای ۳۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۶:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین