دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

بهره‌برداری از پروژه آسفالت 2700 مترمربع روستای شرفویه لارستان

پروژه آسفالت ۲۷۰۰ مترمربع روستای شرفویه از توابع بخش بنارویه لارستان با حضور معاون استاندار و  فرماندار ویژه لارستان  و مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان  به بهره برداری رسید….

پروژه آسفالت ۲۷۰۰ مترمربع روستای شرفویه از توابع بخش بنارویه لارستان با حضور معاون استاندار و  فرماندار ویژه لارستان  و مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان  به بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، امیر برومند مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان در این آیین اظهار داشت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۴۱۳۰ میلیون ریال از محل اعتبارات قیر مشارکتی بنیاد مسکن، افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت و ۷۲۷ خانوار از مزایای این طرح بهره مند شدند.

وی همچنین گزارشی از عملکرد بنیاد مسکن در روستای شرفویه و همچنین شهر و روستاهای بخش بنارویه ارائه داد و گفت:  این بنیاد در روستای مزبور تاکنون ۳۳۷ قطعه زمین مسکونی و ۱۳ قطعه تجاری به متقاضیان واجد شرایط واگذار شده و مقرر است در آینده نزدیک ۹۰ قطعه زمین دیگر نیز به متقاضیان واجد شرایط واگذار کند.

به گفته مدیر بنیاد مسکن لارستان همچنین تعداد ۴۱۶ جلد سند روستایی و اجرای طرح های لبه گذاری و زیرسازی و آسفالت نیز بخشی از فعالیت های  بنیاد مسکن در روستای شرفویه است.

 فرماندار ویژه لارستان نیز در این آیین با گرامیداشت یاد شهدای دولت اظهار داشت: ۷۱ طرح عمرانی، اقتصادی و زیربنایی هفته دولت امسال در لارستان افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

جلیل حسنی افزود: مجموع اعتبار هزینه شده و یا پیش بینی شده برای این طرح ها اعم از افتتاحی و کلنگ زنی رقمی افزون بر ۲ هزار میلیارد ریال است.

 وی تصریح کرد: این طرح های مهم عمرانی، خدماتی و اقتصادی با همکاری دولت ، بخش خصوصی و خیرین در سطح مناطق، بخش ها و روستاهای لارستان اجرایی شده و یا کلنگ زنی آنها آغاز خواهد شد.

حسنی گفت: سهم دولت در مجموع اعتبارات هزینه شده برای طرح های عمرانی و اقتصادی در هفته دولت امسال حدود یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال و سهم خیرین و بخش خصوصی نیز به ترتیب ۱۳۰ و ۲۵۰ میلیارد ریال برآورد شده ست.

همچنین دهیار و  اعضاء شورای اسلامی روستا  از عملکرد مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان  در روستاها و  شهرها تقدیر و تشکر نمودند.

شایان ذکر است روستای شرفویه از بخش بنارویه لارستان جمعا دارای ۲ هزار و ۳۴۵ نفر جمعیت بوده که در فاصله ۷۷ کیلومتری از مرکز شهرستان و ۲۷۱ کیلومتری از مرکز استان واقع شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲:۱۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین