چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

بیمارستان امام سجاد(ع) لار به ثبت ملی رسید

معاون میراث‌فرهنگی کشور مراتب ثبت ۱۸ اثر را در فهرست آثار واجد ارزش فرهنگی‌تاریخی استان فارس را ابلاغ کرد که در این میان نام بیمارستان امام سجاد(ع) لار نیز دیده…

معاون میراث‌فرهنگی کشور مراتب ثبت ۱۸ اثر را در فهرست آثار واجد ارزش فرهنگی‌تاریخی استان فارس را ابلاغ کرد که در این میان نام بیمارستان امام سجاد(ع) لار نیز دیده می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایمنا، محمدحسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی کشور در نامه‌ای به عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس آمده است: «در اجرای بند (ج) ماده واحده قانون تشکیل سازمان میراث‌فرهنگی کشور مصوب ۱۳۶۴ مجلس شورای اسلامی و بند ششم ماده سوم قانون اساسنامه سازمان میراث‌فرهنگی کشور مصوب ۱۳۶۷ مجلس شورای اسلامی و ماده ۱۵ قانون حمایت از مرمت و احیای بافت‌های تاریخی‌فرهنگی مصوب ۱۳۹۸ مجلس شورای اسلامی مبنی بر ثبت آثار ارزشمند منقول و غیر منقول فرهنگی‌تاریخی کشور در فهرست آثار ملی و فهرست‌های ذی‌ربط، مراتب ثبت اثر فرهنگی‌تاریخی «بیمارستان امام سجاد لار» واقع در شهرستان لارستان، بخش مرکزی، شهر جدید لار، خیابان ابن سینا به شماره ۱۹۶ مورخ ۹۸/۰۶/۲۴ در فهرست آثار واجد ارزش تاریخی‌فرهنگی به ثبت رسیده است، ابلاغ می‌شود.

اثر مذکور تحت حفاظت و نظارت این وزارت قرار دارد و هرگونه دخل و تصرف، توسعه و مرمت یا بازسازی اثر صرفاً با تأیید و نظارت این وزارت ممکن خواهد بود.»

همچنین معاون میراث‌فرهنگی کشور در نامه‌های مشابه دیگر به استاندار فارس مراتب ثبت ۱۷ اثر در فهرست آثار واجد ارزش تاریخی‌فرهنگی به شرح زیر ابلاغ شد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “بیمارستان امام سجاد(ع) لار به ثبت ملی رسید”

  1. منصور گفت:

    اصل متولی بیمارستان امام سجاد سازمان هلال احمر است ، بسیاری از شهرها و شهرستانهای کشور آرزوی چنین ساختمانی را دارند تا بتوانند امکانات درمانی و بهداشتی را مستقر کنند. هم اکنون بجای انجام مجوزهای لازم برای تخصیص بیمارستان و یا درمانگاه هلال احمر جنوب فارس و یا سوانح و سوختگی و حتی داروخانه هلال احمر، که پیگیری این روزنامه نیز بی سرانجام بود ، کارایی بخشی از این بیمارستان هم اکنون به پارکینگ خودرو و بیرون بر و دیگر موارد اختصاص یافته که هیچ سنخیتی با ماهیت این ساختمان ندارد …. بایستی مقامات محترم بهداشت و درمان و هلال احمر منطقه بفکر بازگرداندن ماهیت اصلی این بیمارستان باشند تا جنبه های حاشیه ای

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین