پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 35 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 14

محور جهرم-لار کماکان جزء 4 محور پرتصادف فارس است

 رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس در نشستی خبری ۴ محور را از جمله پرحادثه ترین محورهای مواصلاتی فارس نام برد به گزارش میلادلارستان به نقل از تسنیم مرادیان با…

 رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس در نشستی خبری ۴ محور را از جمله پرحادثه ترین محورهای مواصلاتی فارس نام برد به گزارش میلادلارستان به نقل از تسنیم مرادیان با تاکید بر اینکه شهروندان تنها برای کار‌های ضروری با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرند، بیان کرد: تکنسین‌های اورژانس افرادی را که برای راهنمایی با ۱۱۵ تماس می‌گیرند را راهنمایی می‌کنند و ذکر این موضوع نیز حائز اهمیت است که اورژانس تست سریع کرونا از بیماران مشکوک به کرونا نمی‌گیرد.

وی در ادامه از ۶۲۷ هزار و ۱۳۸ تماس طی مدت ۱۸ ماه اخیر با سامانه ۱۱۵ اورژانس فارس اطلاع داد و گفت: در همین مدت ذکر شده امدادگران به ۱۱۳ هزار و ۵۶۹ ماموریت اعزام شدند که نسبت به سال گذشته افزایش ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد.

رئیس اورژانس استان فارس با بیان این‌که از ابتدای سال‌جاری تا کنون ۲۲ هزار و ۳۹۸ ماموریت تصادفی توسط کارشناسان اورژانس ۱۱۵ استان انجام شده است، گفت: از این تعداد ۱۳ هزار و ۸۸ ماموریت شهری و ۹ هزار و ۳۱۰ ماموریت جاده‌ای انجام شده است

مرادیان اظهار داشت: بیشترین تعداد تصادفات که ماموران انجام میدهند محور شیرازاصفهان، شیراز کازرون_ محور جهرم_لار و شیراز داراب جزو محور‌های پرحادثه استان هستند.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی شیراز با هشدار به مردم در خصوص رعایت نکات ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی، گفت: در نیمه نخست امسال علی رغم اینکه شاهد سرما نبودیم ۴۰ مورد مسمومیت با گاز مونکسید کرین داشتیم.

وی در ادامه بیان کرد: با موج پنجم شیوع کرونا شاهد افزایش چشمگیر تعداد تماس‌های مردمی با اورژانس پیش بیمارستانی هستیم که در این مدت تعداد ۱۱ هزار و ۴۲۷ مورد مشاوره و ۲ هزار و ۱۹۵ بیمار به مراکز درمانی اعزام شدند.

مرادیان با اشاره به استقرار ۱۶۰ پایگاه فعال علوم پزشکی شیراز (زمینی، هوایی و موتور)، تصریح کرد: تعداد کل پایگاه‌های اورژانس فعال استان فارس ۲۲۰ پایگاه است که ۵ پایگاه در ۶ ماهه نخست امسال راه اندازی شده است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۹:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین