پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

آموزش و پرورش لارستان پیگیر است،‌اما مجوز درمانگاه فرهنگیان صادر نمی شود

در پی درخواست یکی از شهروندان در خصوص حمایت های درمانی از فرهنگیان و بازنشستگان فرهنگی شهرستان این موضوع توسط خبرنگار میلاد لارستان از مهدی اسماعیلی مدیر آموزش و پرورش…

در پی درخواست یکی از شهروندان در خصوص حمایت های درمانی از فرهنگیان و بازنشستگان فرهنگی شهرستان این موضوع توسط خبرنگار میلاد لارستان از مهدی اسماعیلی مدیر آموزش و پرورش شهرستان لارستان پیگیری شد.

اسماعیلی در این خصوص اظهار داشت: مرجع انعقاد این تفاهم نامه ها حوزه تعاون اداره کل آموزش و پرورش فارس و شهرستان ها هست که در حوزه درمانی وزارت جهت کارکنان در قالب بیمه طلایی اقدام و در سراسر کشور بصورت یکسان اجرا میگردد.

وی گفت:‌ البته در بعضی شهرها مانند شیراز، مرودشت و فسا که از سال های دور توانشته اند مجوز درمانگاه فرهنگیان بگیرند تسهیلاتی جهت فرهنگیان دارند که شاید یکی دو شهر در استان بیشتر دارای این امتیاز نباشند.

این مقام مسئول اظهار داشت : البته اداره آموزش و پرورش لارستان هم به دنبال اخذمجوز درمانگاه فرهنگیان بوده اما مدتی است که وزارت آموزش و پرورش مجوز این درمانگاه را صادر نمی کند زیرا امکان تامین کادر پزشکی که هزینه بالایی را شامل می شود برای وزارت فراهم نیست.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۵:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “آموزش و پرورش لارستان پیگیر است،‌اما مجوز درمانگاه فرهنگیان صادر نمی شود”

  1. موسی گفت:

    پس هی میگن معاونت اداره کل و مدیریت اموزش و پروش به چه درد میخوره ،یه مجوز درمانگاه نمیشه گرفت

  2. مدینه صابری گفت:

    به نظر می رسد از آنجائیکه لارستان سودای توسعه و پیشرفت و رشد دارد و درمانگاههای مختلف از جمله درمانگاه فرهنگیان یک شاخص فعالیت اقتصادی در مسیر رشد اقتصادی است، قانونا می بایست مراحل تاسیس و اعطای مجوز رسمی به چنین درمانگاهی در لارستان داده شود که قشر فرهنگی لارستان نیز دلگرم تر از گذشته به تعلیم و تربیت فرزندان لارستاین و مناطق تحت نفوذشان بپردازند.محقق خواهد شد.

  3. ناشناس گفت:

    باتوجه به وجوددرمانگاه تخصصی بیمارستان امام رضا(ع) وتامین اجتماعی وکمبود پزشک درمنطقه ایجاد درمانگاه فرهنگیان درصورتی ضرورت دارد که بتوانند کادر درمان هم فراهم کنند. پیشنهاد می شود باهماهنگی فرمانداری از بیمارستان ودرمانگاه های موجود خواسته شود بیش تر درخدمت فرهنگیان وبازنشستگان فرهنگی وغیر فرهنگی باشند.

    • مصطفی گفت:

      متاسفانه دیدگاه مسئولین اینگونه هست ولی هیچگاه مسئولین این منطقه فکر نمیکنند که اگر درمانگاه فرهنگیان ایجاد شد دولت موظف میشود چند کادر درمان به مجموعه اضاف کند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین