چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۳ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

جمعه دوم مهرماه۱۴۰۰ دانش آموزان ۱۵ ساله و بالاتر واکسینه میشوند

  معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه از فردا جمعه دوم مهرماه۱۴۰۰ دانش آموزان پایه های ۱۰اُم و ۱۱اُم(۱۵ سال و بالاتر) واکسینه میشوند گفت: واکسن های…

 

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه از فردا جمعه دوم مهرماه۱۴۰۰ دانش آموزان پایه های ۱۰اُم و ۱۱اُم(۱۵ سال و بالاتر) واکسینه میشوند گفت: واکسن های موجود در سه شهرستان اسپوتنیک،برکت و سینوفارم است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان دکتر وحید یگانه با اشاره به اینکه طبق مجوز صادره از کمیته علمی وزارت بهداشت دانش آموزان پایه‌های دهم و یازدهم از فردا با ارائه کارت شناسایی واکسینه می‌شوند اظهارداشت: گروه های هدف تعیین شده می توانند در سه شهرستان  با واکسن سینوفارم در دو نوبت به فاصله یک ماه  واکسینه شوند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی  لارستان تصریح کرد: واکسن های موجود در سه شهرستان برکت سینوفارم و اسپوتنیک بوده که متقاضیان نوبت اول و دوم می توانند از آن برای ایمن سازی خود در مقابل ویروس کرونا استفاده کنند.

دکتر یگانه در پایان گفت: تنها کسانی که از دوز اول اسپوتنیک در ماه‌های گذشته استفاده کردند می توانند با مراجعه به سالن شهید باقریه دوز دوم واکسن اسپوتنیک را دریافت کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۸:۰۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “جمعه دوم مهرماه۱۴۰۰ دانش آموزان ۱۵ ساله و بالاتر واکسینه میشوند”

  1. 2 گفت:

    به دانش آموزان رحم کنید آزمایش داروهای مرگبار تاکی بزیرا واکسن نیست واکسم باعث کشتار شده و متاسفانه رسانه ها سکوت کرده اند همانگونه که در جریان کاهش جمعیت با سازمان بهداشت(کشتار جهانی) همکاری شد و خسارت غیر قابل جبران به وجود آورد منتظر سیل مرگ عقیمی و سرطان باشند آنها که واکسم را ترویج می کنند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین