پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 9 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

آغاز به کار بخش امانت کتابخانه‌های عمومی لارستان

رئیس کتابخانه‌های عمومی لارستان از آغاز به کار بخش امانت کتابخانه‌های عمومی لارستان خبر داد. محمدمهدی معتمدیان در گفت و گو با میلاد لارستان اظهار داشت: با توجه به نظر…

رئیس کتابخانه‌های عمومی لارستان از آغاز به کار بخش امانت کتابخانه‌های عمومی لارستان خبر داد.

محمدمهدی معتمدیان در گفت و گو با میلاد لارستان اظهار داشت: با توجه به نظر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، در خصوص انتقال رسته کتابخانه‌های عمومی از گروه ۲ به گروه ۲ شغلی، همچنین به منظور تسهیل شرایط استفاده اعضا و کاربران از خدمات کتابخانه‌های عمومی در ایام کرونا و درخواست کاربران مبنی بر لزوم بازگشایی کتابخانه و ارائه خدمات، کتابخانه‌های عمومی لارستان از شنبه سوم مهرماه به صورت کامل فعالیت خود را دوباره آغاز کرد.

وی افزود: براساس این بخشنامه، کتابخانه‌های عمومی از این پس در تمامی شرایط شیوع بیماری کرونا و رنگ‌بندی‌های مختلف با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی باز است و کلیه خدمات کتابخانه‌ای همچون ثبت نام، امانت، نشریات و … به صورت کامل و حضوری فعالیت خواهند داشت.

معتمدیان تصریح کرد: به دلیل حفظ سلامت کاربران، سالن‌های مطالعه کتابخانه‌ها با توجه به وضعیت نارنجی با ۳۰ درصد ظرفیت آماده پذیرش اعضا است.

این مسئول اضافه کرد: کتابخانه‌های عمومی لارستان در دو شیفت از روز شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ صبح تا ۱۹ به صورت یکسره و روزهای پنجشنبه ساعت  ۸ صبح تا ۱۳ آماده ارائه خدمات به علاقه‌مندان است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۳:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین