پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 20

لارستانی‌های مهربان حامی ۲۵۰۰ کودکِ نیازمند شدند

رئیس کمیته امداد لارستان، گفت: در طرح «پویش ایران مهربان» که به منظور حمایت از ایتام و کودکان نیازمند تحت پوشش امداد امام(ره) به اجرا در آمد جمعا ۲ هزار…

رئیس کمیته امداد لارستان، گفت: در طرح «پویش ایران مهربان» که به منظور حمایت از ایتام و کودکان نیازمند تحت پوشش امداد امام(ره) به اجرا در آمد جمعا ۲ هزار و ۴۸۷ حامی نیک‌اندیش شهرستان، حمایت بیش از ۲۵۰۰ کودک نیازمند را بر عهده گرفتند.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی لارستان،  هوشنگ دلاور ضمن قدرشناسی نگاه نیک شهروندان به مقوله یتیم‌نوازی اظهار داشت: طرح پویش ایران مهربان که از شهریور ماه سال قبل در سراسر کشور به اجرا درآمده است با استقبالی بی‌نظیر مواجه گردید که در این راستا، ناحیه مقاومت بسیج نیز پا به‌پای کمیته امداد در این کار نیک مشارکت نمود که زمینه جذب ۴۷۳ حامی بسیجی با حمایت ۷۰۰ کودک فراهم شد.

وی افزود: کارکنان ادارات لارستان نیز با پیگیری‌های مستمر فرمانداری محترم ویژه شهرستان، با مشارکت در این طرح حمایت حدود ۳۵۰ کودک را بر عهده گرفتند.

دلاور با اشاره به نیازمندی‌های گوناگون کودکان و نوجوانان به‌خصوص دانش‌آموزان و دانشجویان در امر تحصیلی، حمایت از این قشر را بی‌اندازه موثر دانست و اظهار داشت این کمک‌ها زمینه رشد و تعالی ایتام و نیازمندان را فراهم ساخته و آینده‌ای روشن را برای آنها رقم خواهد زد.

این مسئول ادامه داد که این طرح کماکان ادامه دارد و مردم مهربان و مهر گستر شهرستان می‌توانند با مراجعه به کمیته امداد لارستان و یا مرکز مددکاری شهر بنارویه نسبت به حمایت از ایتام اقدام کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۵ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۸:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین