پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

جلوگیری از طلاق قطعی با دستگيري مزاحم اينستاگرامي در لارستان

  فرمانده انتظامي شهرستان لارستان از دستگيري فردي ۲۹ ساله كه اقدام به ايجاد مزاحمت و هتك حيثيت از طريق شبكه اجتماعي اينستاگرام كرده بود خبر داد. در پي وصـول…

 

فرمانده انتظامي شهرستان لارستان از دستگيري فردي ۲۹ ساله كه اقدام به ايجاد مزاحمت و هتك حيثيت از طريق شبكه اجتماعي اينستاگرام كرده بود خبر داد.

در پي وصـول يک فقـره پـرونـده از دادسراي لارستان با موضوع ايجاد مزاحمت از طريق شبکه اجتماعي اينستاگرام، موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

به گفته سرهنگ داود امجدی “شاكي مدعی بود كه به تازگي ازدواج كرده و پس از عقد، شخصي ناشناس با پيج اينستاگرام اقدام به ارسال پيام‌هاي ركيك براي خانواده، همسر و همه اقوام و آشنايان مي‌كند و باعث برهم زدن زندگي آنها شده به طوري كه در آستانه طلاق قطعی هستند”.                                                                     فرمانده انتظامی لارستان گفت: با بررسی‌های صورت گرفته در پيج ايسنتاگرام، شخص مورد نظر توسط كارشناسان پلیس فتا شناسايي و در يكي از محلات دستگير و براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

به گفته سرهنگ امجدي در بررسي اوليه مشخص شد متهم قبلا خواستگار همسر شاكي بوده است و جواب رد از وي شنيده است.

وی به شهروندان توصيه كرد در ارتباطات خانوادگی و سپردن شماره تلفن به افراد، کاملا هوشمندانه عمل کنند و در صورت مزاحمت اینترنتی، موارد مشکوک را به سايت پليس فتا گزارش دهند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۳:۵۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین