پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۸ب.ظ
::آخرین مطلب 57 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

افتتاح نخستین دفتر مشاوره کارآفرینی در لارستان

  به مناسبت هفته دفاع مقدس نخستین مرکز رسمی مشاوره کارآفرینی در لارستان افتتاح شد. به گزارش  میلاد لارستان، مجوز این مرکز کارآفرینی از سوی اداره کل تعاون کار و…

 

به مناسبت هفته دفاع مقدس نخستین مرکز رسمی مشاوره کارآفرینی در لارستان افتتاح شد.

به گزارش  میلاد لارستان، مجوز این مرکز کارآفرینی از سوی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس به نام شرکت سپهر آرنگ ایتوک به مدیریت مسعود یزدان پناه صادر شده است.

در آیین افتتاح این دفتر، معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار، فرمانده بسیج سپاه، رئیس اداره تعاون کار و شماری دیگر از مدیران و کارشناسان دستگاه های اجرایی شهرستان حضور داشتند.

معاون مدیرکل و رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی لارستان در این مراسم گفت: برخی از عناوین  فعالیت این مرکز مشاوره کارآفرینی عبارتند از: ارائه خدمات مشاوره ای تخصصی به متقاضیان طرحهای سرمایه گذاری؛ هدایت صاحبان سرمایه و تخصص در چارچوب طرحهای کسب و کار نوآورمحور بازارپذیر؛ ارائه مشاوره های فنی و تخصصی به نوآوران در زمینه افزایش رقابت پذیری و تسخیر بازارهای هدف؛ و برگزاری دوره های آموزشی تخصصی و حرفه ای مورد نیاز حسب مزیتهای نسبی- رقابتی شهرستان.

عبدالمهدی قاسمی ضمن برشماری مزیت های آغاز به کار مرکز مشاوره کارآفرینی در لارستان از دستگاههای اجرایی،نهادهای عمومی، بانکها مؤسسات اعتباری و نیز علاقه مندان به کارآفرینی یا توسعه کسب و کار دعوت کرد از ظرفیت این دفتر در راستای بهبود وضعیت اشتغال شهرستان استفاده نمایند.

در ادامه طاهری معاون فرماندار و سرهنگ افسری فرمانده بسیج سپاه لارستان ضمن مبارک شمردن افتتاح دفتر مشاوره کارآفرینی در شهرستان بر حمایت از فعالیت این مرکز تأکید کردند؛ همچنین مسعود یزدان پناه مدیر مرکز کارآفرینی به گزارش فعالیت های گذشته و برنامه های آینده مؤسسه سپهر آرنگ ایتوک پرداخت.

مرکز مشاوره کارآفرینی سپهر آرنگ ایتوک در طبقه دوم مجتمع تجاری هلال واقع در میدان فرمانداری لارستان استقرار دارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۹ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۷:۳۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین