جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

تهیه و توزیع ۲۸۰۰ بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند لارستان

فرمانده سپاه ناحیه لارستان از تهیه و توزیع ۲۸۰۰ بسته لوازم التحریر و ۴۰ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند در بین دانش‌آموزان نیازمند لارستانی خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به…

فرمانده سپاه ناحیه لارستان از تهیه و توزیع ۲۸۰۰ بسته لوازم التحریر و ۴۰ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند در بین دانش‌آموزان نیازمند لارستانی خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، سرهنگ پاسدار عیسی افسری روز یکشنبه در مصاحبه با خبرگزاری بسیج اظهار داشت: آغاز سال تحصیلی جدید و تقارن آن با هفته دفاع مقدس و ایام اربعین حسینی فرصت مناسبی را جهت حمایت از دانش آموزان نیازمند پدید آورد که به همین منظور عملیات تهیه و توزیع بسته های لوازم التحریر، تبلت و گوشی هوشمند یکی از اقداماتی بود که در دستور کار ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان قرار گرفت و همچنان نیز تداوم دارد.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان در همین رابطه افزود: بسیجیان همیشه در صحنه لارستان بزرگ در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و در ادامه رزمایش کمک‌های مومنانه، ۲۸۰۰ بسته لوازم التحریر و ۴۰ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند با همکاری آموزش و پرورش، کمیته امداد، خیرین و گروه های جهادی تهیه و در بین دانش‌آموزان نیازمند لارستانی توزیع کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت های گروه های جهادی اشاره کرد و گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس و ایام اربعین حسینی ۱۱۰۰ بسته معیشتی،۵۰۰ بسته بهداشتی و ۱۳ هزار پرس غذای گرم در بین نیازمندان و محرومین سراسر لارستان بزرگ توزیع شد.

سرهنگ افسری تصریح کرد: در همین مدت، ساخت یک اتاق و ۶ چشمه سرویس بهداشتی و ۴مورد مرمّت منزل  به ارزش ۱۳۰میلیون تومان، اهدای ۴سری جهیزیه به نوعروسان، حمایت مالی از ۱۱ بیمار نیازمند کرونایی به ارزش ۳۹میلیون تومان و آزادی یک نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از دیگر اقداماتی بود که توسط گروه های جهادی و بسیجیان انجام شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین