جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 8

واکسیناسیون سیار در لارستان فعلا برای افراد معلول و ناتوان

سرپرست مرکز بهداشت لارستانجهت واکسيناسيون سیار در حال بررسی هستیم و چون چالش هایی وجود دارد که اگر راه حل منطقی برای آن مسائل وجود داشته باشد و جنبه های…

سرپرست مرکز بهداشت لارستانجهت واکسيناسيون سیار در حال بررسی هستیم و چون چالش هایی وجود دارد که اگر راه حل منطقی برای آن مسائل وجود داشته باشد و جنبه های پزشکی این موضوع حل شود، قابلیت اجرا دارد، گفت: در حال حاضر فقط برای افراد معلول و ناتوان بصورت سیار و در منزل واکسیناسیون انجام می شود.

دکتر حسن فزونی در گفت و گو با میلاد لارستان با بیان اینکه برای صدور کارت الکترونیک واکسیناسیون کرونا می توان به سامانه ثبت درخواست کارت واکسن به آدرس https://vcr.salamat.gov.ir

مراجعه کرد، اظهار داشت: کارت به دو شکل صادر می شود که برای کارت فارسی کد ملی، تاریخ تولد و شماره همراه به نام متقاضی لازم است و برای کارت واکسن انگلیسی نیاز به اطلاعات بر طبق گذرنامه دارد.

وی با اشاره به اینکه برای کسانی که قصد خروج از کشور دارند، کارت انگلیسی مورد نیاز است، افزود: در داخل کشور نیز جهت حضوری شدن کلاسهای مختلف آموزشی نیاز به ارائه کارت واکسن است و در آینده خیلی از خدمات با داشتن کارت واکسن امکانپذیر یا تسهیل می شود.

این مسئول با اذعان به اینکه کارت دیجیتال برای افراد متقاضی با ثبت درخواست از طرف خود شخص قابل صدور است، تصریح کرد: صدور این کارت کاملا رایگان است.

سرپرست مرکز بهداشت لارستان درباره برنامه ها برای انجام واکسیناسیون سیار شهروندان، اضافه کرد: جهت واکسيناسيون سیار در حال بررسی هستیم و چون چالش هایی وجود دارد که اگر راه حل منطقی برای آن مسائل وجود داشته باشد و جنبه های پزشکی این موضوع حل شود، قابلیت اجرا دارد.

فزونی یادآور شد: در حال حاضر فقط برای افراد معلول و ناتوان بصورت سیار و در منزل واکسیناسیون انجام می شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۹:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین