چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

کسب مجوز نیرو از مهمترین نیازهای پست لارستان/تبدیل لارستان بعنوان مرکز مبادله مرسولات فارس و هرمزگان

رئیس اداره پست لارستان با اشاره به اینکه از اردیبهشت ماه سال جاری لارستان به مرکز مبادله تبدیل شده و تمامی مرسولات استان های فارس و هرمزگان از طریق لارستان…

رئیس اداره پست لارستان با اشاره به اینکه از اردیبهشت ماه سال جاری لارستان به مرکز مبادله تبدیل شده و تمامی مرسولات استان های فارس و هرمزگان از طریق لارستان مبادله می‌شود، گفت: علاوه برمرسولات استان هرمزگان، مرسولات شهرستانهای گراش و اوز نیز ازطریق این اداره تجزیه ومبادله می‌شود که این امر ساعت کاری همکاران این اداره را به شدت افزایش داده است.

مجتبی طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه از زمان شروع همه گیری ویروس کرونا و ایجاد محدودیت ها همشهریان همانند سایر هم میهنان جهت تامین کالاهای موردنیاز خود اقدام به خریدهای اینترنتی وآنلاین می‌کنند، اظهار کرد: این امر سبب شد تا ترافیک قابل ملاحظه ای وارد ناوگان پستی کشور شود.

وی با اشاره به اینکه جهت انجام عملیات قبول، تجزیه ومبادله، رهسپاری و توزیع این مرسولات لازم بود تا کارکنان شرکت ملی پست ایران همانند کادر درمان بدون تعطیلی و اعمال محدودیت با تمام ظرفیت نیروی انسانی به تلاش ادامه دهند، افزود: مرسولات خرید اینترنتی در بعضی اواقات تا ۳۰۰ درصد افزایش یافته است.

این مسئول با اذعان به اینکه تعداد پرسنل اصلی اداره پست لارستان ۱۲ نفر و نیروی پیمانکار توزیع نیز ۲ نفر است، تصریح کرد: در شهر لار ۹ دفتر پیشخوان، لطیفی، عمادشهر و خور یک دفتر و در بنارویه، جویم و بیرم ۲ دفتر پیشخوان فعالیت دارند.

وی تعداد دفاتر ICT روستایی فعال در لارستان را۲۷  دفتر و نمایندگی‌های توزیع شهری را ۶ مورد اعلام کرد و ادامه داد: میانگین توزیع مرسولات به طور روزانه در شهر لار را ۸۰ تا بیش از ۱۲۰ فقره مرسوله می‌رسد.

طاهری با بیان اینکه از نظر ضریب درآمد و هزینه، اداره پست لارستان توانسته جایگاه نخست استان فارس را کسب کند، خاطر نشان کرد: مهمترین نیازهای اداره پست لارستان را کسب مجوز استخدام نیرو، فضای مناسب جهت تخلیه و بارگیری و تجزیه مبادلات مرسولات است.

رئیس اداره پست لارستان با برشمردن عمده‌ترین کالاهای خروجی و ارسال شده از لارستان به مقاصد مختلف کشور، گفت: عمدتا خوراکی‌ها و سوغاتی مثل خرما، حلوا، ترشی وهمچنین باتوجه به وجود فروشگاه های فروش اینترنتی و آنلاین در لارستان مرسولات این فروشگاه ها از طریق این اداره به تمام نقاط کشور ارسال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از اردیبهشت ماه سال جاری لارستان به مرکز مبادله تبدیل شده و تمامی مرسولات استان های فارس و هرمزگان از طریق لارستان مبادله می‌شود، یادآور شد: علاوه برمرسولات استان هرمزگان، مرسولات شهرستانهای گراش و اوز نیز ازطریق این اداره تجزیه ومبادله می‌شود که این امر ساعت کاری همکاران این اداره را به شدت افزایش داده است.

طاهری با بیان اینکه اداره پست لارستان نیاز مبرم به محلی مناسب جهت ورود و خروج کامیون های پستی جهت مبادله مرسولات در ساعت ۱۱ الی ۱۵ دارد، اضافه کرد: درحال حاضر این امر به سختی صورت می گیرد و بدلیل مجاورت این اداره با مدارس در صورتی که مدارس بصورت حضوری دائر شود، به هیچ عنوان امکان ورود کامیون به این اداره وجود ندارد که بدین‌سبب انتظار می‌رود فرماندار لارستان برای حل این مشکل بسیار مهم ورود کرده و ارائه طریق کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین