پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 27

مهرماه پایان تعرفه برق مناطق گرمسیری؛ مواظب قبض‌های برق‌تان باشید!

    به گزارش میلاد لارستان به نقل از خورشید لارستان، با شروع آبان‌ماه و پایان تعرفه گرمسیری برق، مشترکان باید بدانند که از این به بعد هزینه‌ برق مصرفی‌شان…

 

 

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خورشید لارستان، با شروع آبان‌ماه و پایان تعرفه گرمسیری برق، مشترکان باید بدانند که از این به بعد هزینه‌ برق مصرفی‌شان به تعرفه زمستان محاسبه خواهد شد. این در حالی است که هوا در مناطق جنوبی فارس همچنان گرم است و عدم استفاده از کولرهای گازی می‌توانند برای مردم سخت باشد.

در شهرستان‌های لارستان، گراش، خنج و اوز از ابتدای آبان تا پایان فروردین برق واحد‌های مسکونی با تعرفه عادی (زمستانه) محاسبه می‌شود و اردیبهشت ماه با تعرفه گرمسیری۲ و از ابتدای خرداد تا پایان مهر با تعرفه گرمسیری ۱ محاسبه می‌شود.

از آن جایی که تعرفه زمستانه به صورت پلکانی و تصاعدی با شیب زیاد است در صورت افزایش مصرف ممکن است هزینه برق بیش از ده برابر تعرفه تابستانه محاسبه شود و مشترکان را غافلگیر کند!

پیشتر و در ماه فروردین نیز قبض‌های نجومی برق باعث اعتراض مردم و مسئولین منطقه شده بود و حتی حسین‌زاده نماینده مردم از وزیر وقت نیرو درخواست کرده بود تا فروردین و اردیبهشت نیز جز تعرفه تابستانه قرار بگیرند که البته این درخواست به جایی نرسید.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۸:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین