دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

رشد 107 درصدی تردد مسافر و 138 درصدی جابجایی بار از فرودگاه لارستان

مدیرکل فرودگاه لارستان از رشد ۱۰۷ درصدی تردد مسافر و ۱۳۸ درصدی جابجایی بار از فرودگاه لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی…

مدیرکل فرودگاه لارستان از رشد ۱۰۷ درصدی تردد مسافر و ۱۳۸ درصدی جابجایی بار از فرودگاه لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی لارستان، امین‌الله صولتی با بیان اینکه بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط واحد آمار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، در شش ماهه اول سال جاری علی‌رغم محدودیت‌های اعمال شده در راستای رعايت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و محدودیت پذیرش مسافر، استقبال مردم منطقه از سفرهای هوایی بیشتر شده، اظهار کرد: تعداد ۴۴۰ سورتی نشست و برخاست پرواز در فرودگاه لارستان انجام گرفته که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۳۶۴ سورتی بوده نشان از رشد ۲۱ درصدی پروازها دارد.

وی با اشاره به اینکه در زمینه اعزام و پذیرش مسافر نیز با رعایت محدودیت‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا، تعداد ۳۹ هزار و ۳۶۹ نفر مسافر در این مدت جابه‌جا شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، ۱۰۷ درصد رشد را نشان می‌دهد، افزود: تغییر تایپ پروازها درخصوص افزایش چشمگیر مسافر تاثیرگذار بوده است.

مدیرکل فرودگاه لارستان با اذعان به اینکه در حوزه ارسال و پذیرش بار نیز شاهد رشد ۱۳۸ درصدی در ۶ ماهه ابتدایی امسال بوده‌ایم، تصریح کرد: طی این مدت ۹۶۹ هزار و ۴۸۶ کیلوگرم بار در مسیرهای مختلف جابجا شده است.

این مسئول ابراز امیدواری کرد: با بهبود شرایط کرونا، برقراری مجدد پروازهای بین‌المللی در مسیرهای قبلی و افزایش تعداد و مسیرهای پروازهای خارجی و همچنین برقراری پروازهای داخلی در مسیرهای جدید از فرودگاه آیت‌الله آیت‌اللهی صورت پذیرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۳:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “رشد 107 درصدی تردد مسافر و 138 درصدی جابجایی بار از فرودگاه لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    پروازهای لار به عمان که فرار بود با کیشایر یا قشم ایر انجام شود چه شد ..پرواز کویت و قطر چی

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین