جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

دیدار سرمایه‌گذار گراشی ساکن کانادا با وزیر میراث فرهنگی

حمایت و جذب سرمایه‌گذاران در زمینه گردشگری از رویکردها و دستاوردهای سفر استانی دولت به استان فارس است که در دیدار یک سرمایه گذار با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و…

حمایت و جذب سرمایه‌گذاران در زمینه گردشگری از رویکردها و دستاوردهای سفر استانی دولت به استان فارس است که در دیدار یک سرمایه گذار با وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر آن تاکید شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دهم آبان  ۱۴۰۰در دیدار با غلامحسین عابدی سرمایه گذار استان فارس مقیم کانادا بار دیگر به این نکته و حمایت از سرمایه گذاران تاکید کرد.

سرمایه گذار اهل گراش استان فارس و مقیم کشور کانادا در دیدار خود با سید عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از نگاه ویژه این وزارتخانه و رویکرد امیدبخش دولت نسبت به سرمایه گذاران بویژه در حوزه صنعت توریسم ابراز خرسندی و امید کرد.

این نشست در تداوم تحقق وعده های وزیر میراث فرهنگی در جریان هفتمین سفر استانی هیات دولت به استان فارس مبنی بر حمایت از سرمایه گذاران و رونق صنعت توریسم به عنوان یکی از پیشران های اصلی توسعه همه جانبه در این خطه انجام شد.

غلامحسین عابدی که برای رفع برخی موانع فرا روی طرح های مهم سرمایه گذاری خود به تهران رفت و با وزیر میراث فرهنگی دیدار کرد به ایرنا گفت:‌به سرمایه گذاری و کار در وطنم و حل مشکلات طرح هایم امیدوار شدم.

وی افزود: چند درخواست برای رفع مشکلات و موانع بر سر راه اجرای طرح هایم را با وزیر میراث فرهنگی درمیان گذاشتم که همه آنها مورد پذیرش قرار گرفت و قرار شد که مشکلات در کارگروه ویژه ای به ریاست استاندار و با حضور دستگاه های متولی نیز به طور دقیق بررسی شود و نماینده ای از وزیر در برخی جلسات حضور یابد.

عابدی گفت:‌هم اینک سرمایه گذاری در چندین طرح بزرگ در استان فارس به ویژه در شهرهای شیراز و گراش در حال اجرا دارم، چنانچه مسئولان در سطح ملی و استانی فضای لازم را فراهم کنند، سرمایه گذاران خارجی زیادی را که علاقه مند به سرمایه گذاری هستند اما از برخی بروکراسی ها و خرده گیری های اداری هراس دارند تشویق و ترغیب برای سرمایه گذاری در استان خواهم کرد.

وی ادامه داد:‌طرح های گردشگری و تفریحی گراش لند با سرمایه گذاری ارزی و ریالی افزون بر یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال و با مساحت حدود سه هزار و ۶۰۰ مترمربع در گراش و  ساخت پردیس گردشگری به مساحت افزون بر ۵۵ هزار متر مربع در شهر شیراز از جمله طرح های مهم من است.

این ایرانی مقیم کانادا بیان کرد: طرح تفریحی، رفاهی و گردشگری گراش لند در نقطه شمالی شهر گراش یکی از پروژه های مهم اقتصاد محور در این خطه است که نه به دلیل مشکلات مالی و نقدی بلکه با برخی موانع اداری و برکرواسی ها حدود سه سال است که متوقف شده است با طرح مسایل و مشکلات این طرح با حضور وزیر میراث فرهنگی قرار شد که موانع پیش رو در اسرع وقت برداشته شود.

او همچنین گفت: طرح پردیس ۵۵ هزار متر مربع در شیراز نیز با سرمایه گذاری بیش از یکهزار میلیارد ریال نیز در حال اجراست که برای طرح توسعه آن با مشکلاتی مواجه بودیم اما وزیر میراث فرهنگی دستور سریع برای رفع موانع این طرح را صادر کرد.

عابدی افزود: یکی از درخواست ها و در عین حال موانع فراروری این طرح مخالفت برخی دستگاه ها با طرح توسعه ای بود که وزیر میراث فرهنگی برای احداث اقامتگاه و همچنین صدور مجوز سه هتل وی آی پی در این طرح موافقت کرد و ما را نسبت به اجرای طرح های کلان دیگر در استان امیدوار ساخت. اجرای این طرح ها و تکمیل و بهره برداری از آنها برای حدود ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می کند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین