یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

پیگیری اصلاح تعرفه برق لارستان، خنج، گراش و اوز

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی بار دیگر اصلاح تعرفه برق حوزه انتخابیه و آب بیرم در نشست کمیسیون انرژی با وزیر نیرو را مطرح…

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی بار دیگر اصلاح تعرفه برق حوزه انتخابیه و آب بیرم در نشست کمیسیون انرژی با وزیر نیرو را مطرح کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، حسین حسین‌زاده در جلسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با مهندس محرابیان وزیر نیرو پیگیر دو درخواست قدیمی مردم حوزه انتخابیه در خصوص اصلاح تعرفه برق و آب بیرم شد.

وی در خصوص اصلاح تعرفه برق خطاب به وزیر نیرو گفت: اصلاح تعرفه برق مطالبه جدی و قدیمی مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز است. جنوب فارس را باید پیوسته دید. نمی‌شود دو شهرستان را از ابتدای سال تا آبان جزو منطقه گرمسیری یک حساب کرد، اما در این چهار شهرستان فروردین جزو ماه‌های سرد، اردیبهشت جزو ماه‌های گرم درجه دو و از خرداد تا مهر گرمسیری درجه یک محاسبه شود. نتیجه این تصمیم‌گیری آن شده که صدای صد هزار مشترک برق از قبض‌های نجومی درآمده و هر روز شاهد اعتراضات و شکایات مردم هستیم.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: در دولت گذشته مراحل اداری این درخواست انجام شد. بنده چند بار خدمت وزیر و معاونان ایشان نامه‌نگاری کردم. سازمان هواشناسی و توانیر نیز نظرات کارشناسانه خود را اعلام کردند، اما در نهایت اصلاح انجام نگرفت. بنده پیش از آنکه هم جنابعالی وزیر شوید این درخواست را خدمتتان مطرح کردم و امیدوارم این خواسته مردم به نتیجه برسد.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی همچنین خواستار توجه جدی به موضوع آب بخش‌های بیرم، صحرای باغ، علامرودشت، خیرگو و چاهورز شد و گفت: همانطور که در جلسه شورای اداری استان فارس با حضور رئیس جمهور عرض کردم و شما نیز حضور داشتید، مردم امیدوارند در دولت آیت‌الله رئیسی بالاخره از آب آشامیدنی مناسب بهره‌مند و مطالبتشان محقق شود.

گفتنی است؛ چند ماه پیش و در پی انتشار گزارش پیگیری‌های اصلاح تعرفه برق در دولت دوازدهم از سوی روابط عمومی دفتر نماینده، مهندس حسین‌زاده تاکید کرد که در دولت سیزدهم مجدد این موضوع را پیگیری و امیدوارم که به نتیجه مطلوب و به نفع مردم منطقه دست یابیم.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین