دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 24 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

بررسی طرح تکمیل جاده جهرم-لار-بندرعباس در نشست کمیسیون عمران با وزرای نفت و راه

طرح تکمیل جاده جهرم-لار-بندرعباس در نشست کمیسیون عمران با وزرای نفت و راه مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، در نشست…

طرح تکمیل جاده جهرم-لار-بندرعباس در نشست کمیسیون عمران با وزرای نفت و راه مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، در نشست وزرای راه و نفت با اعضای کمیسیون عمران، با حضور مهندس حسین‌زاده نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی بار دیگر موضوع تکمیل جاده جهرم – لار – بندرعباس که به جاده مرگ معروف شده است، پیگیری شد.

در این نشست که دکتر نیکزاد نایب رئیس مجلس، معاونان دو وزارتخانه و مدیرکل راه و شهرسازی لارستان نیز حضور داشتند و با ریاست دکتر رضایی نماینده مردم جهرم و رئیس کمیسیون عمران برگزار شد، مهندس حسین‌زاده عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی به تشریح طرح پیشنهادی خود برای تکمیل این پروژه و سایر پروژه‌های عمرانی دیگر پرداخت.

حسین‌زاده در این نشست ضمن تاکید بر لزوم ورود وزارت نفت به این پروژه، به ارائه طرح مدل مالی جدید برای ساخت و تکمیل پروژه‌های عمرانی پرداخت و گفت: روش تهاتر برای دریافت اعتبارات از وزارت نفت، سبب سرعت بخشیدن پروژه‌های عمرانی می‌شود.

گفتنی است؛ صبح آن روز نیز با حضور ائمه جمعه، فرمانداران، روسای شوراهای شهر مراکز چهار شهرستان حوزه انتخابیه و مدیرکل راه و شهرسازی لارستان نشستی با مهندس رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد که مهندس حسین‌زاده بر لزوم تکمیل هرچه سریعتر این پروژه و توسعه راه‌های جنوب کشور تاکید کرد.

وی یک روز پیش از آن هم در دیدار با مهندس اوجی وزیر نفت خواستار کمک آن وزارتخانه برای تکمیل جاده جهرم – لار – بندرعباس شد که وزیر نفت عنوان کرد: تلاش می‌کنیم بودجه‌ای اختصاص دهیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۵:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین