پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۸ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 12

دوشنبه، بخش بیرم پذیرای مادر شهید گمنام تازه شناسایی شده

دوشنبه، بخش بیرم پذیرای مادر شهید گمنام تازه شناسایی شده است تا پایان فراق مادری چشم انتظار از فرزند شهیدش باشد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

دوشنبه، بخش بیرم پذیرای مادر شهید گمنام تازه شناسایی شده است تا پایان فراق مادری چشم انتظار از فرزند شهیدش باشد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، سرهنگ پاسدار عیسی افسری با اعلام گفت: پس از شناسایی هویت شهید رحیم غلامزاده اهوازی اهل شهرستان شوش استان خوزستان که پیش از این به عنوان شهید گمنام در بخش بیرم لارستان آرمیده بود؛ برنامه ریزی های لازم جهت وصال خانواده محترم و مادر بزرگوار این شهید با فرزند شهیدشان با همکاری امور ایثارگران استانداری و مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس به عمل آمد.

وی افزود: همچنین در این مدت اقدامات لازم برای آماده سازی محل آرامگاه شهید به منظور حضور خانواده محترم شهید و زیارت مرقد مطهر فرزندشان و همچنین برگزاری مراسم، توسط دستگاه های دولتی و مردم شهید پرور و ولایتمدار بخش بیرم با محوریت حوزه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) سپاه ناحیه لارستان انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان تصریح کرد: مقرر شده آیین استقبال رسمی از خانواده و مادر محترم شهید اهوازی *بعد از ظهر روز دوشنبه ۲۴ آبان ماه* توسط مردم، خانواده معزز شهدا، رزمندگان، ایثارگران، بسیجیان، مسئولین محلی و با حضور اعضای شورای تامین شهرستان لارستان و تنی چند از مسئولین و مردم شهرستان شوش در بخش بیرم لارستان برگزار شود.

این مسئول افزود: با رضایت خانواده محترم شهید، پیکر این آلاله گلگون کفن در بخش بیرم خواهد ماند و مرقد مطهر شهید اهوازی تا همیشه زیارتگاه عاشقان و ملجاء دلسوختگان درخطه  لارستان بزرگ خواهد بود.

سرهنگ افسری در پایان اظهار داشت: طبق هماهنگی های به عمل آمده از سوی فرمانداری ویژه لارستان با خیرین نیک اندیش و معتمدین محلی و به یُمن قدوم پرخیر و برکت مادر شهید اهوازی، همزمان با برگزاری این مراسم معنوی،تنی چند از زندانیان معسر جرائم غیر عمد آزاد خواهند شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۷:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین