چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

آمادگی دانشکده علوم پزشکی لارستان برای پوشش حوادث ناشی از زلزله استان هرمزگان

دانشکده علوم پزشکی لارستان برای پوشش حوادث ناشی از زلزله استان هرمزگان آمادگی کامل خود را اعلام کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی…

دانشکده علوم پزشکی لارستان برای پوشش حوادث ناشی از زلزله استان هرمزگان آمادگی کامل خود را اعلام کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان در پی وقوع زلزله ۶ و ۴ دهم ریشتری در استان هرمزگان دکتر رضایی رییس دانشکده از آمادگی کامل دانشکده در خصوص پشتیبانی لازم جهت رسیدگی به حال مصدومان خبر داد.

وی با بیان اینکه کلیه بیمارستان ها و پایگاه های اورژانس لارستان در آمادگی کامل به سر برده و برای پشتیبانی در رسیدگی به مصدومان حادثه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد، خاطرنشان کرد: اورژانس هوایی شهید قائدی لارستان نیز  آماده خدمت رسانی است.

دکتر محمد صباغی رییس اورژانس پیش بیمارستانی لارستان نیز گفت: به دنبال وقوع زلزله در استان هرمزگان و اعلام آماده باش مرکز فرماندهی عملیات و بحران وزارت بهداشت(EOC)،کلیه پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی لارستان آماده باش کامل هستند.

وی افزود: یک تیم عملیات ویژه به همراه یک دستگاه آمبولانس آماده اعزام به مناطق زلزله زده در استان هرمزگان هستند که به زودی اعزام می شوند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۹:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین