شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۰ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

حسین‌زاده:پست ۴۰۰ کیلوولت لارستان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد

نماینده مردم لارستان در مجلس با بیان اینکه پست ۴۰۰ کیلوولت لارستان تا پیش از اوج بار سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ظرفیت پست ۶۶ کیلوولت لار تا سال…

نماینده مردم لارستان در مجلس با بیان اینکه پست ۴۰۰ کیلوولت لارستان تا پیش از اوج بار سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ظرفیت پست ۶۶ کیلوولت لار تا سال آینده به ۸۰ مگاولت آمپر افزایش می‌یابد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری خانه ملت، حسین حسین زاده درباره وضعیت تکمیل پست ۴۰۰ کیلوولت لارستان عنوان کرد: پست لارستان در قالب پروژه‌های بانک توسعه اسلامی تعریف شده است و باتوجه به مشکلات مالی پیش‌آمده در مسیر تامین مالی از طریق پیش‌گفته، مقرر شده است که شرکت برق منطقه‌ای فارس نسبت به طی مراحل آغاز پروژه از منابع دیگر اقدام نموده است.

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:وزارت نیرو پیش‌بینی کرده است که تا پیش از اوج بار سال ۱۴۰۳، پست لارستان به بهره‌برداری برسد و در صورت عدم بهره‌برداری در موعد مقرر، یک پست موقت ۶۶ کیلوولت به ظرفیت ۱۲۵ مگاولت آمپر در همان محل احداث می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین وعده داده شده است، برای رفع مشکلات موجود در منطقه، پروژه افزایش ظرفیت پست ۶۶ کیلوولت لار به میزان ۸۰ مگاولت آمپر تعریف شده است که در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

حسین‌زاده بیان داشت: اگرچه انتظار بود که پست ۴۰۰ کیلوولت لارستان زودتر تکمیل شود و به بهره‌برداری برسد، اما به طور جد پیگیر خواهم بود تا وعده‌های داده شده محقق شود و مردم بیش از این دچار زحمت نشوند.

نماینده مردم لارستان و خنج و گراش و اوز در مجلس ماه گذشته در نامه‌ای به وزیر نیرو از عدم تکمیل پست ۴۰۰ کیلوولت لارستان ابراز گلایه کرد و عنوان داشت: پروژه از سال ۸۹ تاکنون پیشرفتی نداشته و مردم و صنایع منتظر تامین برق پایدار هستند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۹ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۶:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین