دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۴ق.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

حسین‌زاده بار دیگر خواستار تسریع در ساخت پست برق لارستان شد

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل توانیر خواستار سرعت‌بخشی در ساخت پُست برق لارستان و ایستگاه برق کورده خنج شد….

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرعامل توانیر خواستار سرعت‌بخشی در ساخت پُست برق لارستان و ایستگاه برق کورده خنج شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، حسین حسین‌زاده به دیدار آرش کُردی مدیرعامل شرکت توانیر رفت تا مهمترین مشکلات در حوزه برق را پیگیری کند.

در این دیدار که فرماندار خنج نیز حضور داشت، ابتدا مطالبات مردم این شهرستان در حوزه برق مطرح شد.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی از مدیرعامل شرکت توانیر خواست تا ایستگاه ۱۳۲ کیلوولتی روستای «کورده» که با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت در حال ساخت است، هرچه سریعتر تکمیل و مشکل برق مردم به صورت دائمی حل شود.

وی و فرماندار خنج همچنین درخواست کردند تا مشکلات برق شهرک صنعتی خنج و افت ولتاژ دهستان «سیف‌آباد» حل و به روستای «سده» برق‌رسانی شود.

تسریع در احداث پست ۴۰۰ کیلوولت لارستان نیز خواسته دیگر نماینده بود.

حسین‌زاده در دیدارها و مکاتبات پیشین نیز پیگیر احداث این پست بود که قرار است تا قبل از اوج بار در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری برسد.

در بخش دیگری از این دیدار به مشکلات شهرستان‌های گراش و اوز اشاره شد و از شرکت توانیر خواسته شد تا یک دستگاه بالابر برای «ارد» تامین و ایستگاه فوق توزیع در این بخش ساخته شود. همچنین خواسته شد تا ظرفیت ایستگاه اوز افزایش یابد.

تخصیص اعتبار برای تعویض تیرهای فرسوده و پرداخت مطالبات پیمانکاران از دیگر درخواست‌های نماینده در دیداری بود که از سایر فرمانداران و مدیران توزیع برق شهرستان‌ها نیز برای حضور دعوت شده بود.

گفتنی است؛ حسین‌زاده در دوم اسفند ۱۴۰۰ نیز با مهندس کُردی دیدار کرد و پیگیر مسائل و مشکلات شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش، اوز و جویم در حوزه برق شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین