پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

در صورت صرفه‌جویی ۱۰ درصدی در مصرف برق، تابستان خاموشی نداریم

مدیر برق لارستان گفت: در صورتیکه همه مشترکین در طرح های فوق مشارکت نمایند و مشترکین خانگی نیز ۱۰ درصد مصارف خود را کاهش دهند تابستان امسال نیز همانند سال…

مدیر برق لارستان گفت: در صورتیکه همه مشترکین در طرح های فوق مشارکت نمایند و مشترکین خانگی نیز ۱۰ درصد مصارف خود را کاهش دهند تابستان امسال نیز همانند سال قبل بدون اعمال خاموشی از ایام پیک بار به صورت موفق عبور کنیم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی مدیریت برق لارستان؛ امین دامن‌کشان با اشاره به فرا رسیدن روزهای پیک بار تابستان ۱۴۰۲ در لارستان و طرحهای تشویقی و تکلیفی مشترکین اظهار داشت: طبق مصوبه هیئت وزیران ساعت کاری کلیه ادارات از ۱۶ خرداد به ساعت ۶ تا ۱۳ تغییر یافته و با اداراتی که بعد از ساعت ۱۳ فعالیت کنند برخورد خواهد شد.

وی افزود: ضمناً ادارات مکلف هستند مصرف انرژی خود را از ساعت ۱۰ لغایت ۱۳، ۳۰ درصد و بعد از ساعت اداری ۶۰ درصد نسبت به انرژی مصرفی ۱۴۰۰ کاهش دهند و این موضوع از طریق کنتورهای هوشمند منصوبه کنترل و پایش خواهد شد.

این مقام مسئول یادآور شد: سهم مشارکت مشترکین صنعتی در طرح کاهش پیک بار نیز مطابق سال گذشته بگونه ایست که مکلف اند روزهای چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۱ صبح لغایت ۱۱ شب، شیفت کاری خود را تعطیل کرده و همچنین مشترکین صنعتی می توانند با شرکت در سایر طرح‌های اختیاری تشویقی که مختص صنایع می باشد در مشارکت بیشتر کاهش پیک سهیم باشند.

دامن کشان در ادامه به طرح تشویقی تکلیفی رایگان بودن برق ۱۹ ساعته کشاورزی درقبال خاموشی ۵ ساعته ( ۱۱ تا ۱۶ روزهای هفته) اشاره داشت و اظهار کرد: این طرح مطابق روال هر سال در سطح لارستان اجرا خواهد شد و با متخلفین برابر ضوابط برخورد خواهد شد.

مدیر برق لارستان از شهرداران و دهیاران خواست تا با تعدیل روشنایی پارکها و میادین و فضای سبز شهرها و روستاها و خاموش نمودن مصارف غیرضروری نظیر تابلوهای تبلیغاتی و آبنما ها در این طرح ملی شرکت کنند.

وی در پایان اشاره داشت: در صورتیکه همه مشترکین در طرح های فوق مشارکت نمایند و مشترکین خانگی نیز ۱۰ درصد مصارف خود را کاهش دهند با وجود ناترازی سطح تولید و مصرف برق در کشور می توان امیدوار بود که تابستان امسال نیز همانند سال قبل بدون اعمال خاموشی از ایام پیک بار به صورت موفق عبور کنیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین