شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۹ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تاکنون ۷۷۰ میلیون تومان برای سالنهای واکسیناسیون لارستان، خنج و اوز هزینه شده است

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: تاکنون ۷۷۰ میلیون تومان برای سالنهای واکسیناسیون لارستان، خنج و اوز هزینه شده است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان گفت: تاکنون ۷۷۰ میلیون تومان برای سالنهای واکسیناسیون لارستان، خنج و اوز هزینه شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر وحید یگانه در مورد هزینه سالن های تجمیعی واکسیناسیون در لار اظهار داشت: از ابتدای شروع واکسیناسیون تاکنون، ۳۷۰ میلیون هزینه حق الزحمه نیروهای سالن‌های واکسیناسیون شده است که سالن شهید باقریه با ۳۰۰ میلیون و سالن تختی با ۷۰ میلیون، هزینه حق الزحمه نیروها را به خود اختصاص داده اند.

وی تصریح کرد: هزینه راه اندازی تاسیسات و تجهیزات سالن شهید باقریه ۳۵۰ میلیون تومان بوده است که بخشی از آن با کمک خیرین پرداخت شده است و در سالن تختی شهر قدیم نیز ۵۰ میلیون تومان هزینه شده که بیشتر این مبلغ را هیئت رایت المهدی پرداخت کرده است که در مجموع، ۷۷۰ میلیون تومان هزینه این دو سالن شده است.

معاون بهداشتی دانشکده در مورد میزان واکسیناسیون نیز گفت: ۷۴ درصد افراد بالای ۱۲ سال، ۷۳ درصد افراد بالای ۱۸ سال و ۹۲ درصد افراد بین ۱۲ تا ۱۸ سال تاکنون در برابر کرونا واکسینه شده اند.

دکتر یگانه افزود: از این میزان، ۶۴ درصد افراد بالای ۱۲ سال، ۶۲ درصد افراد بالای ۱۸ سال و ۷۸ درصد افراد بین ۱۲ تا ۱۸ سال هر دو دوز واکسن را دریافت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۳۰۵ هزار دوز واکسن در کل منطقه تزریق شده است اظهار داشت: بر اساس نقشه واکسیناسیون کشوری، مجموعه علوم پزشکی لارستان به رنگ سبز روشن است که اگر میزان واکسیناسیون دو درصد افزایش یابد سبز تیره خواهیم شد و در رده های برتر قرار خواهیم گرفت.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۳:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین