جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 18 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

باز هم پیش‌قدمی خیرین؛ زمین چمن مصنوعی روستای «هرم» افتتاح شد

با همت بلند خیرین، زمین چمن مصنوعی روستای هرم از توابع بخش جویم لارستان افتتاح شد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، زمین چمن مصنوعی ورزشگاه  خیّر…

با همت بلند خیرین، زمین چمن مصنوعی روستای هرم از توابع بخش جویم لارستان افتتاح شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم، زمین چمن مصنوعی ورزشگاه  خیّر ساز  سهیل واقع در روستای هرم از توابع بخش جویم با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، جمعی از مسئولین ادارات لارستان و بخش، دهیاران و شوراهای روستاهای تابعه جویم، خیرین، ورزش دوستان و اهالی روستا به بهره برداری رسید.

این پروژه با ۱۵۰۰ متر چمن مصنوعی و فنس کشی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال توسط نیک اندیش حاج سهراب عسکری ساخته شده است.

ورزشگاه سهیل روستای هرم  به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع از شروع تا اتمام کار با مشارکت نیک اندیشان حاج سهراب عسكری-سلمان فانی-رحمت اله سلجوقی و حاج فريدون سلجوقی احداث گردیده است.

در این مراسم، معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان ضمن تقدیر و تشکر از خیرین و نیک اندیشانی که در راستای کار خیر، موضوع مورد نیاز جامعه یعنی ورزش را شناسایی و روی آن کار می کنند، گفت: به یقین این عزیزان با خدا معامله و جهت آخرت خود سرمایه گذاری کرده اند و وظیفه ماست که از آنان تقدیر و تشکر کنیم.

جلیل حسنی با اشاره به اینکه خیرین همه قابل احترامند در همه حوزه هایی که وارد شده اند اعم از مذهبی، آموزشی، درمانی، بهداشتی، ورزشی، زیرساختی و جاده سازی و غیره که نشان دهنده رشد و تناسب سازی امور خیر با نیازهای جامعه است، افزود: کسانی که در این مکان سرمایه گذاری کرده اند با شرایط لارستان، شهرستانی که یکی از اولویت های اساسی آن احداث مکان های تفریحی و ورزشی است تا جوانان بتوانند اوقات فراغت خود را در آنجا سپری کنند اما با توجه به خشکسالی های اخیر متاسفانه از نعمت پوشش جنگلی، چشمه سارها و طبیعت زیبا کمتر برخورداریم.

وی با تأکید بر اینکه به یقین خیرین با احداث پروژه های ورزشی، باعث شده اند تا جوانان و نوجوانان اوقات فراغت خود را با ورزش بگذرانند و این خود پیشگیری از روی آوردن به اعتیاد و بزهکاری اجتماعی است، تصریح کرد: عقل سالم در بدن سالم است و لازمه بدن سالم ورزش می باشد و امیدوارم ورزش دوستان قدردان خیرینی باشند که ظرفیت استفاده از چنین اماکنی را فراهم آورده اند.

در ادامه شریفه قنبری از اعضای شورای اسلامی روستای هرم با بیان اینکه سال ۸۶ به همت خیرین ورزش دوست حاج سهراب عسکری، سلمان فانی، رحمت اله سلجوقی، حاج فریدون سلجوقی کار احداث ورزشگاه شروع  و در سال ۱۳۸۷ بعنوان یکی از بهترین ورزشگاه های منطقه افتتاح شد، گفت: پس از آن سالانه بطور مداوم مسابقات و جام های منطقه ای در این مکان برگزار می شد تا اینکه در روستاهای همجوار به همت خیرین شاهد افتتاح و بهره برداری چندین سالن ورزشی و زمین چمن مصنوعی بودیم و جوانان و ورزشکاران هرم از داشتن این امکانات محروم بودند.

وی با اشاره به اینکه پس از وقفه ای سه ساله، توسط نیک اندیش حاج فریدون سلجوقی بعنوان نماینده خیّرین حاج سهراب عسکری و حاج فرج اله عسکری این ورزشگاه  با ۱۵۰۰ متر چمن مصنوعی و تعداد ۴۲۵ صندلی به اتمام رسید، عنوان کرد: سالن ۲۰۰۰ متری نیک اندیش جوان و ورزش دوست روستا روح اله رضایی نیز در حال احداث است که به زودی شاهد افتتاح این پروژه نیز خواهیم بود.

قنبری با بیان اینکه انتظار  ورزش دوستان و ورزشکاران منطقه از مسئولین ورزشی لارستان این است ک با توجه به ظرفیت خیرین منطقه و  وجود استعدادهای جوان و نوجوانان ورزشی، مستعد فعالیت یک تیم فوتبال و فوتسال در سطح استان و حتی کشوری است، تصریح کرد: از این جهت کمبود یک تیم و مربیان درجه یک به شدت در منطقه احساس می شود.

وی اضافه کرد: توجه ویژه به ورزش بانوان و کمیته ورزشی بانوان در سطح منطقه و همچنین تعامل هرچه بیشتر با کمیته های ورزشی الزامی است.

بخشدار جویم در این مراسم با اشاره به اینکه در دین مبین اسلام به موضوع ورزش و ورزش کردن تاکید زیادی شده است، اظهار داشت: امیدواریم همه توفیق بهره گیری از ورزش جهت رشد سلامتی را داشته باشیم.

داود شفیعی همچنین مسئولین مربوطه به ویژه فرماندار لارستان نیز در راستای کمک ها و جذب اعتبارات مالی ورزشی با خیرین همراه باشند، تصریح کرد: انتظار مردم، شورای روستا و خیرین از دولت این است که بتوانند با تمام کمبودهایی که وجود دارد بودجه های ورزشی  به روستاها اختصاص دهند و در پروژه های ورزشی این روستا و روستاهای همجوار که احداث خواهد شد کمک مالی شود تا باعث دلگرمی اهالی روستا و ورزش دوستان شود.

حجة الاسلام طالبی امام جمعه اهل تشیع روستای هرم گفت: خیرین منطقه در تمام عرصه های فرهنگی،مذهبی و ورزشی فعالیت دارند.

ورزش ابعاد مختلفی دارد،یک بعد آن عبادی-الهی است،تا ورزش نباشد نشاط معنوی هم حاصل نمی شود که هردو به هم مرتبط هستند،ورزش می تواند مصداق پیشگیری و درمان بیماری ها می باشد.اگر برای ورزش هزینه و سرمایه گذاری کنیم برای سلامتی خانواده و فرزندان خودمان است و ورزش می تواند زمینه جرم و فساد را نیز از بین ببرد.

پیش از این نیز علی اصغر خادمی(رییس شورای اسلامی روستای هرم)و محمد حسن طیبی(مسئول اداره ورزش و جوانان لارستان) ضمن خوشامدگویی به حاضرین در این آیین، از خدمات و مشارکت های خیرین جهت احداث مجموعه های ورزشی در سطح روستای هرم و روستاهای همجوار تقدیر و تشکر کردند.

پایان بخش این برنامه،تقدیر از خیرین ورزشی بود و به قید قرعه تعدادی جوایز به حاضرین اهدا شد.

خبرنگار: آرزو جهان پیما-جویم

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۵:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “باز هم پیش‌قدمی خیرین؛ زمین چمن مصنوعی روستای «هرم» افتتاح شد”

  1. ناشناس گفت:

    خيرين هزينه ميكنند ، مسءولين دولتي افتتاح ميكنند. كجاي دنيا اينجورى.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین