یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برپایی نشست هم اندیشی گروه های سرود استان فارس در لارستان

نشست هم اندیشی گروه های سرود استان فارس به میزبانی گروه هنری‌ مصباح الهدی لارستان با حضور مربیان و سرپرستان گروه های استان فارس برگزار شد. به گزارش گروه شهروند…

نشست هم اندیشی گروه های سرود استان فارس به میزبانی گروه هنری‌ مصباح الهدی لارستان با حضور مربیان و سرپرستان گروه های استان فارس برگزار شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان، در این رویداد که با حضور مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری کساء محسن طهرانی، رئیس مجمع باشگاه سرود همصدا سیدمجتبی ذبیحی، شهردار لار و فرمانده سپاه لارستان برگزار شد.

در این نشست درخصوص موارد مختلفی نظیر ارائه برنامه ای مدون به منظور توسعه ی حمایت های راهبردی دستگاه های حامی سرود در استان فارس به منظور کسب توفیقات بیشتر گروه های استان در سطح کشور، بررسی کمبودها و کاستی های موجود برای تمامی گروه های سرود استان فارس و نگاشت راهبردها و راهکارهای رفع مشکلات و حمایت های لازم از گروه های حاضر در فرآیند تولید و زیر ساخت اجراهای میدانی زنده در جشنواره های پیش رو، ارائه راهبردهای اجرایی به منظور توسعه تولیدات استانی و حمایت های بنیادی از کیفیت بخشی به آثار گروه های استان توسط باشگاه سرود همصدا، معرفی ظرفیت های تعاملی باشگاه همصدا و ارائه خدمات گسترده فرهنگی، گردشگری و اقتصادی توسط مدیرعامل موسسه فرهنگی هنری کساء، بررسی نظام اقتصادی و توسعه ی اقتصاد فرهنگ به منظور بهره مندی حداکثری هنرمندان و فعالان فرهنگی از خدمات باشگاه همصدا بواسطه ی گروه های سرود استان فارس مطرح شد.

در حاشیه این نشست کارگاه‌های آموزشی با موضوعات هم‌اندیشی مارکتینگ و سواد بصری، مبانی موسیقی، استعدادیابی و مربی گری سرود برگزار شد.

در پایان این رویداد محسن طهرانی و سیدمجتبی ذبیحی از استودیوی ضبط و تولید گروه مصباح الهدی بازدید به عمل آوردند و با نقد بررسی فعالیت های کلان این گروه پر تلاش، طرح هایی را به منظور توسعه فعالیت های مشترک همصدا با گروه مصباح الهدی لارستان برنامه ریزی کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۶:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین