جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

پایش مسافران خارجی در فرودگاه لارستان تشدید می‌شود

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان فارس گفت:نظارت و کنترل بر پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی لارستان با توجه به شناسایی و ورود سویه جدید اومیکرون به کشور تشدید می‌شود…

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان فارس گفت:نظارت و کنترل بر پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی لارستان با توجه به شناسایی و ورود سویه جدید اومیکرون به کشور تشدید می‌شود و تمام مسافران خارجی در این فرودگاه قبل از ورود به کشور پایش بهداشتی می‌شوند.

به گزارش میلاد لارستان، بهزاد رضایی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: چون شناسایی نخستین مورد اومیکرون(سویه جدید کرونا) به کشور از کشور امارات بوده و از طرفی لارستان و شهرهای جنوبی فارس یکی از کانون های اصلی پروازهای مسافران خارجی کشورهای حوزه خلیج فارس است محدودیت ها در فرودگا بین المللی لارستان به دقت و شدت بیشتر اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به ورود سویه جدید کرونا و احتمال انتقال و گسترش آن به سایر شهرهای کشور از دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ نظارت و کنترل پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی لارستان بیش از گذشته تشدید خواهد شد.

رضایی گفت: داشتن کارت واکسن برای تمام مسافران داخلی و خارجی از مسیر فرودگاه بین المللی آیت اللهی لارستان ضروری است و دفاتر خدمات مسافری پروازهای خارجی یا داخلی در این شهرستان که بدون کارت واکسیناسیون، بلیت صادر کنند بسته می شوند.

رئیس دانشکده پزشکی لارستان بیان کرد: بهترین و کارآمدترین سلاح در مقابله با کرونا علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی و زدن ماسک ، پوشش واکسیناسیون کامل است و مردم وارد بحث های تخصصی و اینکه کدام واکسن بهتر و موثرتر خواهد بود، نشوند و تنها به این نکته توجه کنند که با زدن واکسن از بروز بحران و بازگشت به موج های خطرناک کرونایی جلوگیری شود.

رضایی با بیان اینکه میانگین پوشش واکسیناسیون در شهرستان های لارستان، خنج و اوز در جنوب فارس هم اینک ۸۲ درصد اعلام شده است، گفت: شهرهای خور و عماد شهر و همچنین روستای کرمستج از بخش مرکزی لارستان کمترین و ضعیف ترین مناطق در زمینه پوشش واکسیناسیون هستند.

وی اضافه کرد: با ورود سویه جدید امیکرون به کشور بدون شک محدودیت های شدیدتری در حوزه های مختلف صنفی و سایر مناسبت ها و یا بازگشایی مدارس و دانشگاه ها از روزهای آینده اعلام خواهد شد، تنها مرجع رسمی در این زمینه ستادهای مدیریت کرونا در شهرستان، استان و کشور است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۳:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “پایش مسافران خارجی در فرودگاه لارستان تشدید می‌شود”

  1. اوزی کارمند گفت:

    باید سخت گیری بیشتر شود فکر نمی کنم کسی خودش به قرنطینه برود با ید در مبادی ورودی سخت گیری شود و آنها را مجبور به دادن است. مجدد کنیم

  2. اوزی کارمند گفت:

    باید سخت گیری بیشتر شود فکر نمی کنم کسی خودش به قرنطینه برود با ید در مبادی ورودی سخت گیری شود و آنها را مجبور به دادن تست. مجدد کنیم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین