پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

آغاز واکسیناسیون گروه های سنی ۱۸ سال به بالا در لارستان

گروه های سنی ۱۸ سال به بالا می توانند برای تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و…

گروه های سنی ۱۸ سال به بالا می توانند برای تزریق واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر وحید یگانه معاون بهداشتی دانشکده با اشاره به اینکه شهروندان می توانند دوز سوم (یادآور) خود را با فاصله حداقل سه ماه از دوز دوم دریافت کنند اظهار داشت: گروه های سنی ۱۸ سال به بالا می توانند از امروز برای تزریق دوز سوم واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی در مورد نوع واکسن دریافتی برای دوز سوم گفت: افرادی که واکسن سینوفارم دریافت کرده اند می توانند علاوه بر سینوفارم، آسترازنکا و پاستوکووک پلاس دریافت کنند. شهروندانی که واکسن برکت تزریق کرده اند می توانند علاوه بر برکت، آسترازنکا و پاستوکووک پلاس را تزریق کنند و دریافت کنندگان آسترازنکا، اسپوتنیک و بهارات می توانند آسترازنکا و پاستوکووک پلاس تزریق کنند.

معاون بهداشتی دانشکده تصریح کرد: از شهروندان عزیز خواهش می کنیم در صورت مشاهده هر گونه ازدحام، این امر را به روزها و ساعات آینده موکول کنند.

دکتر یگانه خاطرنشان کرد: ایران به عنوان نودمین کشور مشاهده کننده سویه امیکرون در جهان است و انتظار داریم شهروندان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی حساسیت بیشتری داشته باشند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۸:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین