پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۴ق.ظ
::آخرین مطلب 46 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

حسین زاده: مردم لارستان بزرگ از مصوبات سفر دولت به فارس گلایه دارند؛ رئیس جمهور: موضوع را به معاون اجرایی ارجاع دهید

حسین‌زاده و نمایندگان فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد با رئیسی دیدار کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، حسین حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج،…

حسین‌زاده و نمایندگان فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد با رئیسی دیدار کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده، حسین حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی و استانداران و مجامع نمایندگان استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد با آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور دیدار و گفتگو کردند.

حسین‌زاده نایب رئیس مجمع نمایندگان فارس در ابتدای این دیدار ضمن تشریح مهمترین مسائل و مشکلات استان فارس همچون بیکاری و کم‌آّبی، خواستار تسریع در تکمیل راه‌ها و آبرسانی به بخش‌های بیرم، صحرای باغ، چاهورز، خیرگو و علامرودشت شد.

وی با اشاره به نقش مردم فارس در تحولات انقلاب و نقشی که مردم جنوب این استان در امور عام‌المنفعه داشتند، گفت: دولت باید توجه جدی به استان فارس به ویژه جنوب آن داشته باشد.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سرمایه‌داران جنوب فارس آماده سرمایه‌گذاری در آن منطقه هستند، اما متاسفانه با مشکلات زیرساختی و اداری روبرو هستند. لازم است دولت زیرساخت‌های لازم همچون آب، راه و راه‌آهن را برای رونق صنعت و کشاورزی در آن منطقه به وجود آورد.

حسین‌زاده همچنین با اشاره به سفر رئیس‌جمهور و جمعی از وزرا به استان فارس در مهر ماه سال جاری عنوان کرد: مردم استان فارس امیدوارند که مصوبات آن سفر هرچه سریعتر اجرایی شود. البته مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز از کم‌توجهی به پروژه‌ها و نیازمندی‌های این استان گلایه‌مند هستند و لازم است غفلت‌هایی که صورت گرفته مورد جبران قرار گیرد که رئیس‌جمهور عنوان کرد: اگر مسأله‌ای در نقطه‌ای از یک استان مورد غفلت قرار گرفته، حتما به معاونت اجرایی ریاست جمهوری ارجاع داده شود تا در صورت لزوم مورد توجه قرار گرفته تا پس از بررسی در مصوبات سفر استانی لحاظ شود.

آیت‌الله رئیسی در پاسخ به سخنان نمایندگان درباره موضوع تقسیمات کشوری هم گفت: پیشنهادات زیادی در این باره وجود دارد که به وزیر کشور تأکید شده این موارد با سرعت بیشتری بررسی و تعیین تکلیف شوند. همچنین تأکید کردم که در رسیدگی به این موضوع حساسیت‌های محلی به شکل دقیق مورد توجه قرار گیرد.

رئیس‌جمهور در رابطه با تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام نیز بیان داشت: با اختیار و استقلال بیشتری که به استانداران داده خواهد شد در کنار صندوق‌های پیشرفت و عدالت که قرار است در استان‌ها تشکیل شود، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و اجرای برنامه‌های ضروری در استان‌ها تسهیل و تسریع می‌شود.

گفتنی است در این دیدار که معاون اجرایی رئیس‌جمهور و رئیس‌دفتر وی نیز حضور داشتند، سایر نمایندگان به تشریح مسائل و مشکلات حوزه‌های انتخابیه خود از جمله کم‌آبی، بیکاری، نیازهای حوزه راه و راه‌آهن، ضرورت مدیریت قیمت‌ها و موضوعات مشابه پرداختند. استانداران نیز به ارائه اقدامات انجام شده در راستای حل مشکلات استان‌های تحت مدیریت خود و نیازها و اقتضائات رسیدگی به سایر مسائل پرداختند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۲ دی ۱۴۰۰ ساعت ۷:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “حسین زاده: مردم لارستان بزرگ از مصوبات سفر دولت به فارس گلایه دارند؛ رئیس جمهور: موضوع را به معاون اجرایی ارجاع دهید”

  1. لاری گفت:

    ازین جلسات روزانه تشکیل میشود وهمه مردم ایران گلایه و درخواست دارند ولی چیزی عاید نخواهد شد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین