سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 39 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

اعلام آمادگی مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس برای اجرای پروژه‌های جدید در لارستان

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس، شرکت آبفا فارس را آماده اجرای طرح ها و پروژه های جدید در راستای رسالت خویش عنوان کرد و گفت: ارائه طرح ها و…

مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس، شرکت آبفا فارس را آماده اجرای طرح ها و پروژه های جدید در راستای رسالت خویش عنوان کرد و گفت: ارائه طرح ها و پروژه های جدید آب و فاضلاب در لارستان منوط به همکاری مسئولین محلی و جذب اعتبارات مورد نیاز است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شرکت آبفا استان فارس، مدیر عامل شرکت آبفا استان فارس در جلسه ای با معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با اشاره به ینکه باید از پتانسیل حضور خیرین نیکوکار در منطقه لارستان بیشتر استفاده شود، گفت: انفاق و اقدامات عام المنفعه توسط خیرین در شهرستان لارستان قدمتی دیرینه دارد.

علی بوستانی مدیر عامل این شرکت در جلسه ای با داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه ی شهرستان لارستان که با حضور وحید حق شناس معاون بهره برداری و توسعه ی آب این شرکت و عبدالمهدی میر پور مدیر امور آبفا شهرستان لارستان برگزار شد، ضمن بررسی آخرین وضعیت آبرسانی به شهرها و روستاهای لارستان، به بحث در خصوص مسائل موجود در تأمین آب شرب شهری و روستایی در شهرستان مذکور پرداخت و گفت: در سال جاری با وجود کمبود شدید نزولات آسمانی تلاش کردیم تا با بهره گیری اصولی از خط آبرسانی لارستان، کمترین چالشها را در شهر ها و روستاهای منتفع از خط آبرسانی مذبور داشته باشیم.

وی در ادامه ضمن تشریح سایر اقدامات انجام شده در حوزه ی آبرسانی به مردم لارستان، بر لزوم همکاری همه جانبه در راستای تکمیل و بهره برداری از پروژه های در دست اقدام تأکید نمود و خواستار همکاری بیش از پیش مسئولین در این خصوص شد.

بوستانی در ادامه با اشاره به این مطلب که برای پیشبرد امور نباید منتظر اعتبارات دولتی باشیم، اظهار داشت: در شهرستانهای جنوب فارس به ویژه لارستان، انفاق خداپسندانه و اقدامات عام المنفعه توسط خیرین نیکوکار از دیرباز رواج داشته است.

وی وجود آب انبارهای گسترده در این شهرستان ها را گواه این ادعا دانست و خواستار جذب سرمایه گذارهای محلی و همچنین جلب مشارکت از خیرین نیکوکار برای پیشبرد پروژه های آب و فاضلاب در این شهرستان شد.

این مسئول، شرکت آبفا استان فارس را در ارائه خدمات مطلوب آب و فاضلاب به هم استانی ها، بسیار مصمم توصیف و خاطر نشان کرد: ما در جهت خدمت رسانی به مردم از هیچ کوششی مضایقه نخواهیم کرد.

وی در همین راستا شرکت آبفا فارس را آماده اجرای طرح ها و پروژه های جدید در راستای رسالت خویش عنوان کرد و گفت: ارائه طرح ها و پروژه های جدید آب و فاضلاب در لارستان منوط به همکاری مسئولین محلی و جذب اعتبارات مورد نیاز است.

در گفتگوی مذکور معاون استاندار و فرماندار ویژه ی شهرستان لارستان نیز علاوه بر تشریح مسائل و موانع موجود در آبرسانی به مردم شهرستان به ویژه روستاهای تحت پوشش ، به بیان مسائل مربوط به جذب اعتبارات مورد نیاز جهت تکمیل خط آبرسانی به لارستان از سد سلمان فارسی پرداخت و در خصوص پیگیری جهت جذب اعتبارات مورد نیاز به منظور اجرای پروژه ها نیز قول مساعد داد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۸:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین