شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 34 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

فراموشی مشکلات راه، آب و عدم کادرسازی بومی در سایه تعلل مسوولین در لارستان

مسوول ائتلاف نیروهای انقلاب لارستان در نشست مسوولین شورای ائتلاف انقلاب شهرستان های فارس با استاندار، گفت:جنوب فارس با بی توجهی مسؤولین در سه موضوع ساماندهی جاده های حادثه خیز،رفع…

مسوول ائتلاف نیروهای انقلاب لارستان در نشست مسوولین شورای ائتلاف انقلاب شهرستان های فارس با استاندار، گفت:جنوب فارس با بی توجهی مسؤولین در سه موضوع ساماندهی جاده های حادثه خیز،رفع کم آبی و عدم کادرسازی بومی و جوان گرایی مورد اجحاف قرار گرفته است‌.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، نشست ویژه مسؤولین شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان های استان فارس با دکتر ایمانیه استاندار فارس و معاونین وی برگزار شد،در این نشست مهدی شریف زاده مسوول شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لارستان به نمایندگی از سوی مسئولین جنوب فارس نکاتی را خطاب به استاندار فارس بیان نموده به ایراد سخن پرداخت.

وی گفت: در حال حاضر، مهم ترین موضوعی که گریبان گیر مردم خطه لارستان و سایر شهرستان های جنوبی فارس و حتی هرمزگان شده است، وضعیت و شرایط نابسامان محورهای تزانزیتی و پر ترافیک لارستان-بندرعباس و لارستان-جهرم است که موسوم به جاده مرگ شده است که لازم است دولت تمام ظرفیت و توان خود را برای تکمیل ۲ بانده شدن این محورها بکار گیرد. متاسفانه آسیب های انسانی، اجتماعی و مالی ناشی از وضعیت فعلی این جاده مهم ملی، نه فقط دامن گیر مردم لارستان بوده به نوعی تمام استان فارس و حتی استان هرمزگان را نیز در بر گرفته است.

مهدی شریف زاده موضوع طرح ریلی و راه آهن بندر عباس لارستان جهرم شیراز را به عنوان دومین موضوع کلیدی در نشست با استاندار فارس مطرح کرد و افزود: نزدیک به ۲۰ سال است که اجراء این طرح که کمک شایانی به اتصال لارستان به خط سراسری ریلی کشور و همچنین انتقال سهل الوصول تر مسافر و بار می کند، متوقف شده و بر زمین مانده و دریغ از اقدامی شایسته برای آن. در حوزه حمل و نقل ریلی، در صورت عدم امکان تامین اعتبار کافی برای اجرای این طرح ملی، پیشنهاد میشود اجراء پروژه راه آهن آنتنی لار- زاهدمحمود در اسرع وقت دستور کار دولت قرار گیرد.

مسوول شورای ائتلاف نیروهای انقلاب لارستان با اشاره به آمادگی سرمایه گذاران جهت سرمایه گذاری در جنوب فارس اظهار کرد: سرمایه گذاران متعددی به ویژه در حوزه صنعت و کشاورزی آمادگی کامل دارند اما مشکل تامین آب چه در زمینه شرب و چه در زمینه صنعت معضل و محدودیت بزرگی ست، با توجه به سیاست کلی دولت جهت اجرای پروژه های متعدد شیرین سازی و انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان به استانهای مختلف از جمله فارس، اصفهان، یزد و کرمان، برای تامین آب شرب و صنعتی مورد نیاز منطقه لارستان و شهرهای جنوب فارس از طریق دریا نیز همت مسئولین استان را میطلبد که بتوانند با رایزنی با مقامات کشوری مجوزهای لازم را اخذ نمایند.

مهدی شریف زاده با تأکید بر کادرسازی نیروهای بومی متخصص در مناصب مختلف جنوب فارس اظهار داشت : موضوع پرورش و کادر سازی نیروی انسانی انقلابی و عرصه دادن به نیروهای جوان بومی انقلابی در مناصب سیاسی و اجتماعی و فرهنگی در جنوب فارس موضوعی است که طی ۱۵ سال گذشته به رغم تأکیدها و توصیه ها مستمر نسبت به آن غفلت و کوتاهی شده است و‌ امیدواریم که مسوولان در این دوره به این موضوع مهم توجه کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۸:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین