سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تاکید بر تخلیه و انتقال دائم و موقت بافت پرخطر شهرقدیم لار

در بازدید معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار ویژه لارستان بر لزوم تخلیه و انتقال دائم و موقت بافت پرخطر شهرقدیم…

در بازدید معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین فرماندار ویژه لارستان بر لزوم تخلیه و انتقال دائم و موقت بافت پرخطر شهرقدیم لار تاکید شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان،  دکتر اسماعیل محبی پور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری فارس به همراه دکتر حسین زاده نماینده مردم شهرستان های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی و دکتر داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از محلات آسیب دیده از سیل اخیر در ورودی شهر لار بخصوص دم دروازه ، اطراف امامزاده و قلعه ازدها پیکر بازدید میدانی کرد.

دکتر اسماعیل محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس دستور اکید ایمن سازی کوهپایه و تخلیه معابر از تخته سنگ ها را صادر کرد.

در این بازدید که با حضور شهردار؛ رییس شورای اسلامی شهر و تنی چند از روسای ادارات صورت گرفت؛ دکتر محبی پور با اشاره به اینکه هم اکنون مسئله ایمن سازی اطراف محلات آسیب دیده از سیل و بخصوص منازل قدیمی باید در اولویت دستگاههای اجرایی شهرستان باشد، تاکید کرد: وضعیت فوق العاده کماکان ادامه دارد و باید شهرداری، فرمانداری و سایر ارگانها همچنان در کنار مردم و پای کار باشند و مایه دلگرمی مردم را فراهم آورند.

همچنین در این بازدید در موضوع تخلیه و انتقال دائم و موقت بافت پرخطر شهرقدیم لار مطرح و دکتر حسین زاده نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز و فرماندار ویژه لارستان نیز بر پیگیری طرح های جامع شهرداری لار و اداره کل راه و شهرسازی تاکید کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین